olapetter Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VOLVO-240-TURBO-MANIFOLD-AND-T3-T4-TURBO-KIT_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ015QQitemZ250014706345QQrdZ1 Er dette settet noe å satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 tror jeg heller ville satset på en hel komplett motor. hvis du går inn på blocket.se og ser der så er det mange billige komplette biler som du kan ta inn som dele bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Nice:) Hvorfor ikke prøve.. en intercooler og "poff-ventil" gjør biffen;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 det var billig iallefall!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 det er jo ikke mye turbo trykk man kan ha med det kittet for det følger ikke med stempler topppakning. blir mye penger til slutt tror jeg. men det er min mening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Eg hadde valgt å kjøpe en komplett motor. Det blir garantert billigere. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 jeg har en fk motor som jeg har tenkt å montere dette på da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Søk på SSAutochrome og XS power her på forumet, så får du bilder av turboer som er limt og faller fra hverandre på under 1000 km Grenrørene har store tendenser til å sprekke Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Styr unna alt som heter XS Power! De leverer bare dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 det der er NO-GO! på alle måter! se f.eks på manifolden, ha et bilde av den på ene siden, og et fra (kansje litt overkill men,) mobeck på andre siden, så ser du fort forskjell, og som sagt, noen turboer er limt sammen, og det sier seg jo selv ikke går! innmaten i turboene er til de grader underdimmensjonert, og en kompis av en på jobben tenkte;hey faen, jeg prøver en av de! han kjørte 5-7mil så var akslingen så skeiv at turbinhjulet skrapte i kompressorhuset! alt de selger er BOSS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 det var billig iallefall!:) Du får det du betaler for ;) Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 kjøp deg noe skikkelig, org ft grenrøret holder fint 400 hk, se bare på Henrik H. kjøp deg en fin t304, da har du nokk luft, XS power er ikke noe å sette penga sine på Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg