dr3as Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Bestilte disse: http://www.mobilsentrum.no/product.a...&pn=1226670625 til bilen min, fikk de i dag men feste på den orginale og de jeg nå fikk er helt anderledes. Med feste mener jeg festet til der pæra sitter. Legger ved bak og side-bilde av de nye. http://www.dr3as.net/~dr3as/bil/blink_bak.jpg http://www.dr3as.net/~dr3as/bil/blink_side.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Fulgte det ikke med ny pære-holder da? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hm, fan. Har bestilt samma greiene, så får håpe du finner en løsning før Posten får levert dem.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Kjøpte originale blinkers til glof 3 96 modell på nbs, de passa ikke. dere har tydeligvis ikke denne type holder, imens på min er det denne typen.. be om bilde av blinkers bak før dere bestiller siden det er forskjellige typer av den. ble lii overrasket han bak kassa på nbs oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr3as Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Står Polo 10/94-9/99 på de, så tenkte meg innom en mekonomen eller lignende i morgen for å få tak i den type pæreholde, så får jeg heller bare kutte av pærefestene og sette på de nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Men hvorfor i all verden kan det ikke følge med egne pæreholdere til blinklysa da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har ikke noe med den klassiske feilen at man kjøper runde blink når man har firkanta da, eller omvendt? G3 kom jo med 2 ulike typer... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr3as Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Enig at det er dumt det ikke er med pæreholder. xGrape, de nye er runde og det er også de gamle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Da er dagens lærepenge at man ikke kjøper lykter fra mobilsentrum - sier seg vel kanskje litt selv da. Man kjøper ikke ting som er avhengig av passform på jallabutikker;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr3as Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Men blinkerene så veldig bra ut :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Men blinkerene så veldig bra ut :p Samma det når dem ikke funker :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr3as Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hehe, du har veldig rett der. Så derfor drar jeg til mekonomen og kjøper pæreholder som passer til dekselet, selv om det virkerlig litt motsatt rekkefølge :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har ikke noe med den klassiske feilen at man kjøper runde blink når man har firkanta da, eller omvendt? G3 kom jo med 2 ulike typer... 95 <- firkanta 95 -> runde. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg