Pretender Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvor skal jeg starte å lete etter feilen. Kan det være relet? ledningsbrudd i døra? Ingen av dørene går opp, så det tyder på at det er noe med styringen eller.no Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 skjer det ikke noe ved noen av låsene.. kan være flere ting egentlig.. hatt noe tull med min det siste halve året vet ca hvordan ting fungerer der nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pretender Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hva var galt hos deg? Det skjer ikke noe på noen av dørene når jeg vrir om i førerdøra. Viker som alt er dødt. Siter Eier av: Audi A6 2,7 TDI Avant Quattro 2006 Golf 1,9 TDI 4Motion 2005 X Audi A6 2,6 Avant Quattro 1995 X Golf 1,9 GTD 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Sjekka sikringene? :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hva på passasjerdøra da?? Jeg har byttet deler inni ved låsen der.. har bilder et sted om det trengs.. funker pasasjerdør låsen din?? er ikke sikringen det er jeg ganske sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Vakumpumpa..? Sjekk tråden til zoom, han hadde noen problemer med sentrallåsen sin.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Sjekk pumpa ja, ligger på høyre side i bagasjen rett foran det rommet der du kommer til baklykta for å skifte pære.... Den pumpa er visst ikke så særlig glad i fukt og sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Er det orginalt med sentrallås på golf III? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Er det orginalt med sentrallås på golf III? Nei det er det ikke bare på de med litt ekstra utstyr, men fikk det som ekstra hvis man betalte for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 min gl 96 har det ihvertfall. Er vel enkelte modeller som har det. Veit også 95 har det. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Min 96 har det også. :) Noen som vet hvor mye jobb og hva jeg trenger for å bygge ut til fjernstyring..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Kom vel sikkert hos de som gadd å betale for det nytt. Min 92 GT har det. Og det var vakumpumpa til sentrallåsen min som gikk. Men den oppførte seg rart en god stund før den tok kvelden. Hvis du kjenner noen med lik bil, så kan du jo prøve å byttelåne og se om det virker da. Eneste tilkoblinger er strøm og vakumslangen. Ligger på høyre side i bagasjerommet, rett ved blinklyset. I denne tråden har mandel skrevet en god måte å fikse den på, hvis den er gåen pga fukt.. Marvil, jeg fikk fjernstyring med på kjøpet da jeg monterte alarm. Hvis du allerede har alarm, så er det sikkert ikke noe problem å fikse fjernstyring på den. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Min 96 har det også. :) Noen som vet hvor mye jobb og hva jeg trenger for å bygge ut til fjernstyring..? Montere alarm så får du jo det :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har alarm, men ikke fjernstyring. Mener noen her på forumet hadde en slik morsom greie de monterte som de hadde kjøpt på QXL ellerno. Det var vel kombi både alarm og fjernstyring, men er bare ute etter fjernstyringsdelen. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Defa-alarm? Isåfall kan du få montert fjernstyring billig tror jeg.. Hvis ikke finner du sikkert sånne greier på både qxl og ebay.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg