Pirium Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Japansk bil m.a.o.. Sett konstant strøm på styrestrømledningen og kjør relets godsledning til den ledningen på hovedlyktene som godses når du setter på fjernlys. quoter, så kanskje noen leser denne. Her er svaret, har opplevd dette problemet på japse selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Leser du ikke hva jeg skriver da? Hvordan klarer du å koble TO ledninger feil ? Feilen må være at du ikke har funnet den rette ledningen til fjernlysene. Ene er rett til jord, så din store oppgave i livet blir å finne + ledningen til fjernlysene... Har vært borti at det ikke er ei ledning fra hovedlyktene som går rett til jord. Det du må prøve er å måle mellom ledningene i alle kombinasjoner, er ikke så mange sia det er snakk om 3 stk. En kombinasjon skal funke. Har montert langlys på et par biler, å denne metoden har funket for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Har vært borti at det ikke er ei ledning fra hovedlyktene som går rett til jord. Det du må prøve er å måle mellom ledningene i alle kombinasjoner, er ikke så mange sia det er snakk om 3 stk. En kombinasjon skal funke. Har montert langlys på et par biler, å denne metoden har funket for meg. Isåfall må bryteren legge den ene ledningen til jord når den aktiveres. En ting er sikkert. Lampen må ha jord og + 12 volt for å lyse :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4vinge Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 fått lys i lampene dine??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Nei, har ikke hatt sp mye tid til å sett på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Trenger jo ikke ekstra lys midt på sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Mørkt på kveldene og på natta da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sikker på at du har fått til skikkelig jording da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty83 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Mørkt på kveldene og på natta da;) Bare mørkt noen timer her vis det er overskyet. :cool: Blir nok å vente 1 mnd eller 2 før jeg monterer på ekstralysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 sikker på at du har fått til skikkelig jording da? Ja det regner jeg med ettersom releet slår inn når jeg setter styrestrømmen på batteriet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg, men gjentar tilkoblingene på relèet 30= pluss bat, 85=minus eller gods, 86 + styrestrøm, 87 er strøm ut til lyktene. Kan ikke skjønne at HiLux har noe spesielle koblinger på pærene, iallefall ikke når det er normalt på nærlys. Skal du ha bryter eller driter du i det? skal mekke ett koblingsskjema, sjøl om det høres ut som du har skjønt det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja jeg vet åssen jeg kobler, og jeg har koblet helt riktig. Jeg har prøvd alle forskjellige muligheter, men får aldri ekstralysene til å lyse kun når jeg har på fjernlysene. Så si alle andre kombinasjoner går. Jeg målte ledningene fram til lykta med prøvelampe, den lyste mye sterkere på nærlysene, enn på fjernlysene(der lyste den svakt) Kan det være noe med at det er for lite spenning i den originale fjernlyskabelen? Jeg har også prøvd å koble til det originale releet, men uten resultat:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg