kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 planlegger litt innkjøp til volvoen nå. har bestillt ipd stabstag bak og foran og bilstein clubsport til alle 4 hjørner tenker på å bestille 2 stk sabelt gt2 og og og og sabelt hjelm. bare fordi den har samme farge som bilen... hehe også lurt på å bestille meg justerbare momentstag og panhardstag. har sett på dem gjengerøra og fjærene som pedersen selger. er det noen på forumet som har sånn på bilen sin? hadde vært greit å hatt justerbart, men mener å huske å ha hørt at det kunne bli litt vel stivt. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 du tenker på stiv fjøringsvei men 25mm krengningshemmer bak er ok ???? blir JÆVLI stiv med den krengningshemmern bak så stiv at bilen kan bli vel overstyrt (løfter innerhjulet og vipps snurr). di jengerøra er vel grei men må jo sveises på fjørbeina osv. er jo greit med coilovers men de må jo også godkjennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 har hørt at det ikke lønner seg med for stivt bak ja! kan risikere å få etthjul-spinn i svinga! samme hvor mye sperre man har.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 blir ikke så stiv bak med clubsport og lesjøfors vel? stabbstagget bak er det jo bare å ta av igjen eventuelt. men den får jo fjøringsvei selv om den ikke krenger.. men vil ikke at den skal sprette av banen med fronten heller.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Dobble 21mm stag foran og 19 eller 21mm bak er vist fint. det skal jeg kjøre med på min. Bare fordi den har samme farge som bilen ja, du er en skikkelig pryl-bög du...hehe. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe, må jo ha hjelm uansett... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 du finner det nok ut tidsnok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 risikerer å bli en skikkelig drifter da... haha Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 hehe... trur nok at blir mer en rygger ;) snurrer jævli fort når du plutseli mister 40% av festet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 får håpe reversen på getragen tåler litt bank da... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 pokker også den fordømte chevyen svikta meg idag... dieslepumpa som er ute på tur trur jeg. håpe detta blir dekka av garantien ass, og ikke tar ett dypt innhugg i prosjektbankkontoen.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 ta og slå litt på pumpa mens du drar på starter'n og se om det fyrer, da finner du fort ut om det er pumpa eller ikke ;) bare et forslag Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvis for eksempel drivern er gåen så hjelper jo ikke det? en dieselpumpe ekke det samme som en bensinpumpe altså.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TME Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bergheim utvida garantien på pumpa til 200tkm en gang itida... Bilen din var vel rusla 100 og noe? Siter 952HK / 3 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 hvis for eksempel drivern er gåen så hjelper jo ikke det? en dieselpumpe ekke det samme som en bensinpumpe altså.. En diselpumpe og en bensinpumpe fungerer helt likt jo, tror du tenker på en forgasser pumpe / Injetion pumpe, ??:spermie: hvertfall en disel med commenrail teknologi har samme utgangspunktet som injetion pumpe,( Bensin.) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.