oddeee Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noen som vet om d et plass til klima anlegget frå 960 95 mod når alt er på plass med t5 motorn i 940ien min?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Det er da plass til 6'er med klima, så burde da ikke være problem med 5'er og klima. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 blir noe trangt inntil motorfestet osv da 5ern er en sylinder kortere,men det gåt å få til ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Åssen skal du få inn et klima fra 960 inn i en 940? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Va d jeg lurte på om d jikk med tanke på alle røra som går der. Har komplett delebil 960.. flytter bare alle delene over.. Men en annen ting jeg lurte på. Det vet vell du maxis. Kan jeg bruke bunnpanna fra 2.5 litern? å korte inn til t5en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 et større problem blir vel om selve varmeapp passer imot torpeduveggen på innsiden. om det er snakk om å flytte over hele greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ja var jo tenkt på det da. Passer ikke varmeaparatet på innsiden da? Torpedoveggene er vell ikke helt like ser det ut som.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Torpedoveggene er ulike, så varmeapperatet passer ikke inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 få tak i klima fra 740 / 940 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hmm... Hva trengs av deler da? Har jo alt ellers da... Klimaen var også nyoverhalt da jeg kjøpte bilen. men hjelper ikke stort. må tappe ut gassen likevell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimRune Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 flytt motorfestet bak 3 cm, så får du plass til kompressoren... Siter volvo (950?) prosjektet... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=144769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Flytte motorn lengre forover alså? ser d ikke helt for meg da jeg ikke har studert klima anlegget å delene ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg