ludde82 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hei folkens. lurer på en liten ting jeg; hvor kan man få tak i et oljefritt luftfilter til en audi a4 1.8t..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 TS - Racing f.eks. Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 eller streetdesign.no Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 men hvordan gjør man det med LMM da?den sitter jo på den originale luftfilterboksen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Den tas ut og kobles på slangen og luftfilteret. Følger med en god beskrivelse av hvordan du gjør det i kittet til streetdesign :thumb Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Når du tar av toppen på luftfilterboksen så er det mulig fra innersiden å skru ut LMM, med det røret den sitter på:) så det ikke første gangen selv:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Powertech fra be4you, veldig bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIsak Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hva med et innsatsfilter som erstatter det originale? Et fra KN eller Greenfilter? For min del er jeg ikke helt fan av åpent filter. Vil et erstatningsfilter fra en av disse produsentene gi like mye effekt og lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg har et powerfilter fra maxam-tuning.no (uten olje). Rå lyd. Eneste du trenger i tillegg er et adapter som du finner hos tstuning.no og kanskje et varmedeksel. Vet ikke om det er samme opplegget på 1.8t og 2.8, men kan vell ikke være SÅ ulikt.. Vil tro at effekt-forskjellen på et erstatningsfilter og åpent filter er veldig liten. Men lyden blir vell tøffere med åpent filter...? har bare hatt åpne filter på mine biler, og resultatet har vært som nevnt over, rå lyd. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hva med et innsatsfilter som erstatter det originale? Et fra KN eller Greenfilter?For min del er jeg ikke helt fan av åpent filter. Vil et erstatningsfilter fra en av disse produsentene gi like mye effekt og lyd? kjøp fra pipercross, de har et åpent luftfilter som erstatter hele bunn av luftfilterboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 så er det prisen da.. maxam-tuning.no tar 250,- for et filter. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Denne har jeg bestilt... : ) http://www.goapr.com/Audi/products/intake_carbonio_b5a4.html Tror den kan bli brukbar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hva med et innsatsfilter som erstatter det originale? Et fra KN eller Greenfilter?For min del er jeg ikke helt fan av åpent filter. Vil et erstatningsfilter fra en av disse produsentene gi like mye effekt og lyd? Effekten er nok lik, 0hk :p Men lydmessig er det stor forskjell på åpent og innsatsfilter. I hvertfall hvis du har turbo, og i tillegg resirkventil. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har fått åpent filter i posten, men lurte på om noen av dere visste hvor stor diameter røret er som går til luftfilterboksen? Og hvordan kobler man egentlig på luftmengdemåleren. Bare kort forklart, så skal jeg nok klare å forstå når jeg ser det.. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Må nu være noen som vet diametern? 2" 2,5"? Give me a hint pliiiiiiis :) Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg