Peugeot-406 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Skulle ut en tur å fikle litt med sierran en kveld her, også skrudde jeg på langlysa, men ingen langlys kom.. Alt jording(som er omkoblet av forrige eier) sitter, og releèt klikker. Kjøpte et nytt relè og prøvde, men fortsatt ingen langlys. Pærene er nye og hele så dem er i orden. Når jeg dimmer, så lyser nærlys bare, når jeg setter på langlysa så slokker nærlys og park, ergo det blir mørkt.! Snakka med folka på Total Auto Service her, og dem mente at bryteren min er gefucked, kan det ligge noe i det? Han sa videre at han har solgt mye av dem, for dem hadde en uvane av å bli ødelagt.. Men han sa videre at han ikke visste at det var relè til langlys på sierra, så jeg vet ikke om han har peil? Noen som veit ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 regner med at du har sjekket sikringen? Har du målt noe? Begyn å mpl strlm ved brytereen og mål deg ut til lyktene. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Har sjekket sikringen(e) ja.. Skjønte ikke det elektro språket ditt, men måle meg fra til lyktene fra bryteren? milli ampere du mente da eller? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Nei måle spenning, altså volt. det er tydeligvis ikke spenning fram til lysene siden de ikke lyser. Begyn derfor å mål ved bryteren se om du har strøm dit, har du det så mål videre ved neste kontaktpunkt, slik fortsetter du helt fram til lyktene, et eller annet sted på veien så har du mistet spenningen, der har du også feilen din. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Men er det ikke strøm til bryteren eller igjennom, så er det jo bryteren, for den får strømmen først, right? er det strøm inn, men ikke ut er det bryteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 jeg hadde samme problemet men hos meg var det sikringen som var eksplodert:P Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hehe, nei, har sjekket sikringene(da det er to, en til høyre og en til venstre side) Men de er iorden, så det må være noe annet :) Ingen idè ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 fådd ordna? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Sitter på LAN nå, gjort hele helga, så har ikke fått sjekket feilen. Blir vel kansje til neste uke.. får se hva jeg tar meg tid til, selv om det skulle vært gjort fort.. Men er orket ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Sjekk kjørelysrelèet også, siden park forsvinner, er ikke alle sierra det er fjernlyrelè på, det virker kun på de innerste, H4pærene går rett på bryteren.tror ikke det er lysbryter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 parklys og nærlys fungerer.. Når jeg dimmer med langlys så lyser park og nærlys fortsatt, når jeg skur på fjernlys så forsvinner parklys og nærlys.(langlys mode) Når jeg fjerner relè så lyser parklys og nærlys enda tror jeg.. Men hvor sitter kjørelys releèt ? Min sierra er det fjernlys relè. Men kjørelys relèet skal jeg jo teoretisk drite i når det er fjernlysa som er gefucked !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indate Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Noen god forklaring på dette? Har akkurat samme problemet på sierraen min også, skjedde plutselig på landevei her om dagen.. Eller om du fikk fikset det? Siter 92' Ford Sierra 2.0i CLXxX.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 På min 88modell 2.0cl var det releene i sikringsboksen som brann. Ta ut et og et rele og se om det er dårlig kontakt der. Desverre er min Sierra hogget opp for noen år siden derfor kan jeg ikke hjelpe deg med hvem rele det er som er hva. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hadde overledning i en bryter som fucka opp lt sammen frammi der. Bytt hendelbryteren på rattet så skal du nok se forandring :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg