Laaars Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Det var vel to S14 der... HVERTFALL en. Svart, med HKS merke + noen til nedover døra, diger loffgriller og en heftig dumpventil :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 er njål og gutta... Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 meg og gutta liksom :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Virker nesten som om noen er ute på topic-stjeling :rolleyes: Uansett.. Jeg var innom på Sandnes og tok en titt (og 82 bilder :D) Det var definitivt de to Skylinene som var de lekreste bilene der! Jeg tar å legger ut de bildene jeg har giddet å resize. 21 bilder om jeg ikke tar helt feil. Før filmen stod begge Skylinene med åpent panser (og briefet med rekke-sekserne :)) Sjeldent syn dette her!! Dette er den som går i Haugesund. Med skilter på og greier! Topstyling sin R33: Ikke akkurat registrert. Litt billigere med prøveskilt på den bilen der :) Her er cossien som møtte opp: Ferrarien: Hvem sa at Ferrari ikke er familiebil?? Maseratien: Gjennomført rånete MR2: Polo med greit stereoanlegg: Jeg hørte rykter om at denne ble stoppet av politiet rett etter utstillingen. Noen som vet hva som skjedde? En av S13'ene: (Karbonpanser og frontfanger fra Topstyling) En kar som hadde stilt ut en rød bimmer med noen rare M-emblem (de stod der bmw-merkene vanligvis står) Han har tydeligvis ikke hørt om å tilpasse felgbredde etter hvor bredt dekk det er plass til! Han virket faktisk stolt over å ha "utnyttet hjulbuene" så godt! Usj.... *Sniff**sniff* Det lukter kebab laang vei her! Men gjennomført var den ihvertfall! Spesielle luftinntak rundt forbi. Til og med i tanklokket! Litt lenger borti gata stod en Seat Leon som bor rett i området der jeg bor. Litt tøff. Velvel.. Hvis dere vil se mer av noen av bilene så må dere bare si fra. Jeg har mange flere bilder som jeg kan legge ut (ihvertfall av skylinene :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 ÅÅ kjenner en som har sittet på med den sølv skylinen, heldige faen :) Japan sportsbil import.. de som har alle de riskokerne som står utforbi et hus i haugesund det sant? Rett opp gata med edda? Hvorfor står ikke skylinen der :D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=189616 Håper den ikke forlater haugesund da... :rolleyes: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Omtrent like mye folk som når vi i Crazy Tuning var på premieren i oslo... når faktisk vi var og henta stjernene i filmen på grand hotel i karljohan :D Var mere folk utenfor hotellet hahahah..... lol Men bra dette skjer i hele landet.... får liksom vist at bil ikke er harry lengre.... Kult.. Fett at begge skyline var der da. Sinnsykt feete biler begge 2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Det var faktisk en del folk.. Kinosalen var omtrent massiv. Mye folk, lite luft :( Men; Kul film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Flott du hadde noen bilder SunntGTi2.0. Jo flere jo bedre :D Jeg har snakka mye med han på kinoen som arrangerte dette og vi snakka om når vi skulle finne på noe nytt (kan jo ikke stoppe nå da). Ikke nødvendigvis en filmvisning men noe annet der en kombinerer utstilling med noe annet. Planene er der men det kommer nok ikke til å skje så mye mere dette året, men det vil nok skje noe engang seinere ja. (alt kan jo ikke skje på Østlandet ;) ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 hahahha....så fett... "dette er en BMW cab-liksom" latterlig skilt.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Dr_S hahahha....så fett... "dette er en BMW cab-liksom" latterlig skilt.... Forresten så hørte jeg rykter om at bilen er for salg... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by VeilSide Forresten så hørte jeg rykter om at bilen er for salg... dere skulle bare sett nærbilder av plasten rundt lyktene, du så at det var billig og i tillegg virket det så superlimen som holdt det fast var smurt utover lyktene!!! min mening er "alt for mye jalla" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 En av S13'ene: (Karbonpanser og frontfanger fra Topstyling) Noen som kjenner planene videre for denne? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by Kid-A Noen som kjenner planene videre for denne? Nå fikk han som hadde bilen beskjed på onsdagen om han ville stille ut bilen. Da stod den helt original og uten noen form for styling (iallefall det som jeg har hørt). Veit ikke om dem har noen planer videre enn å lakkere (hvis dem ikke tar det av igjen?). Bilen ble brukt som "reklame" for Topstyling. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 OK. Sjelden å se S13 med full styling i Norge Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Til dere som var på utstillingen: Den poloen som stod der spilte noe trance-greier. Noen som vet hva han hørte på? Det var noe langtrukket og fast rytme hele tiden. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg