thklinge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Halla, skal ha dekor på denne: Firmaet som skal profileres er DarkLight AS, med logo: Å legge denne på i fullfarge er uaktuellt, dessuten har jeg ikke firmalogoen i høy nok oppløsning. Dermed er det interessant med noe annet, noe a'la dette, men er åpen for alle forslag: Det viktige er at DarkLight står stort og tydelig, og at det står "Laserspill, Internett, Biljard, Softgun" på siden. På ræva skal det stå http://www.darklight.no, men det er plankekjøring. Lykke til! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål_Erik Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 mitt forslag... er ikke det beste men... her er det et forslag i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Tror jeg ville lagd en logo som passet mer med profilen på bilen. Bare påklistra dekaler ser skikkelig teit ut. Bertone stylen er ganske markant, med to rette linjer (vindu-dørene) og skjørtet nede. Samt kurven over med taket. Har du mulighet til å ta et bilde av bilen på skrått ovenifra? Skal se om jeg får tid til å trylle noe :) edit: litt høyere enn avatarbildet, og med med av siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Flere bilder: Hvordan logoen bør være på bilen avhenger litt av størrelse, skal den være såpass stor som i første post bør den følge linja i bunnen av rutene, ikke lista. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jobber doble skift denne uka, så jeg får se i slutten av uka, skal trylle frem noe fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Høres bra ut :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Ooh,hologaland teater,selv vært der og tatt bilder :P Har masse tid i dag,kan prøve :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 2 meget raske! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 © NEKKO Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 stakkars opel... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 © NEKKO DENNE!!!!!! Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Måtte snekre sammen noe greier, har dårlig tid så rakk ikke all underteksten men du ser vel hva ideen er. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Faktisk ikke så ille den siste, men skrifta sku vært på linje med noen andre linjer på bilen, type dørlista eller kanten under vinduene. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg gikk ut ifra linja på rutene.. tenkte faktisk ikke på lista ;P Men når jeg får tid igjen kan jeg tilpasse for både vindu og list -linjene :) Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Har tenkt på en villere skygge også, noe a'la dette: Og ikke vær redd for å bruke sterkere farger, bruntoner blir litt mye. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg