aremme Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hallo som tropic sier så skal eg til å klippe til ledningsnettet fra en 740, som da skal inn i en 240. så om folket kan hjelpe litt her, og seie ka som skal vere og ka som skal vekk, hadde vore fint men for all del ver 100% sikre da skriver opp noe her eg da så får derre bare følge:) kan godt skriv om den aktuelle skal vekk da, prøv og gjør det slik som eg har gjort det da:) med (skal vere) eller (vekk) skriver ? på dei eg ikkje er sikker på:) oxo hadde det vore fint om folket skriver hva det er til, har bare skreve dei eg er litt usiker på no da gadd ikkje skrive alt som batteri og div:) finner koblingsskjemaet som eg har henta dette fra på denne linken, om dokke lurer på noe: http://www.autoelectric.ru/auto/volv...989/740-89.htm hmmm virka ikkje denne linken nei så får vell legge ut bilder da:) ligger bilder av koblingsskjema av linken lenger nede Husk og gå ned på Montronic B200/230ET da Ignition switch (skal vere) ignition coil (skal vere) positive terminal? Thermal time switch? CIS control unit? denne har eg ikkje må en ha denne? Connector,right weel housing? Connector,bulkhead? Connector,right A-post? connector,left A-post? Ground point,left wing? Ground point on inlet manifoil? er dette den som er jordet på insuget? Connector,left A-post Connector,electrical distribution unit? Connector,left wheel hosing? Ground point,right A-post? Ground point in boot? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ingen?:bump Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 her kommer bilda av koblingsskjema: Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jeg ga det opp.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 jeg ga det opp.. ka du ga opp? å klippe reint eller? hmmmmmmmmm Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 monter alt som er nødvendig og klipp vekk restene :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 monter alt som er nødvendig og klipp vekk restene :) hmmmmmmmmm ja sant det:) men tenkte no å klippe vekk nå før en instalera det i bilen men men Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 ingen andre?????? :bump Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kunne alltids ha gjort det, men må se nettet for og få til det.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kunne alltids ha gjort det, men må se nettet for og få til det.. hmmmmmmmmm jaja får det sikkert til bare eg får et skikelig koblingsskjema:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg