Gå til innhold

LudeeCrous sin(e) Prelude(er)


LudeeCrous

Anbefalte innlegg

#1

 

1990 2.0i 16v

Rød

km. stand: 160k km

 

522296_16_full.jpg

 

Hadde senkesett til den, men fikk ikke satt det på før dette skjedde

 

522296_8_full.jpg

 

Fant og hentet ny bil i Tyskland, nærmere bestemt Berlin

#2

 

1990 2.0i 16v 4ws

Blå

km. stand: ca 140k km

 

Når jeg fikk den

522296_17_full.jpg

 

Bytte motor (foretok ett karrosseribytte så jeg slapp avgiftene på den)

522296_13_full.jpg

 

18" Kosei felger (byttet til meg mot en motor og en høvding til meg)

522296_33_full.jpg

 

522296_36_full.jpg

 

Flytte over interiør fra den røde til den blåe(skinn)

522296_19_full.jpg

 

522296_24_full.jpg

 

Ferdig

522296_26_full.jpg

 

Nye bremseskiver fra Powerslot

522296_61_full.jpg

 

215/35-18 var noe dritt å kjøre med så jeg gikk til innkjøp av noen 17" OZ Racing Superturismo WRC

522296_71_full.jpg

 

Nå ble bilen litt for høy, så jeg byttet ut Eibach fjærene med noen lavere H&R fjærer

522296_83_full.jpg

 

522296_84_full.jpg

 

Nye Koni støtdempere. Gule foran og røde bak

522296_77_full.jpg

522296_78_full.jpg

 

522296_82_full.jpg

522296_79_full.jpg

 

Gladman Performance Stabstag fremme og bak, flyttet batteri til bagasjerom og et CAI

522296_91_full.jpg

 

Lite skilt foran (som politiet konfiskerte etter noen måneder :( )

522296_90_full.jpg

 

Og helt til slutt noen diverse bilder

 

522296_74_full.jpg

 

522296_98_full.jpg

 

522296_99_full.jpg

 

522296_93_full.jpg

 

Autobahn

522296_109_full.jpg

 

Kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro morro. B20a9 motoren du har eller? Og hvor kjøpte du koni-demperne fra?? Ekke heeelt sikker på om jeg skal det eller tokico hp dempere til min lude.. :)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro morro. B20a9 motoren du har eller? Og hvor kjøpte du koni-demperne fra?? Ekke heeelt sikker på om jeg skal det eller tokico hp dempere til min lude.. :)

 

 

japp b20a9

 

Og demperne kjøpte jeg fra http://www.classicgarage.com. Mulig jeg også kjøper tokico dempere til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skjedde uhellet med den røde Lude'n? Likte at du bytta ut 18" med 17". Mye finere de 17" felga du har nå.

 

Skarp sving som helte ned til sidene, kuttet svingen og når bilen kom opp av "hullet" hadde ikke forhjulene kontakt med bakken så da gikk d temmelig rett frem mot et autovern, hoppet på autovernet ned fra en bru og ned i en bekk.

Ingen personskader, men bilen ble temmelig ødelagt kan du si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skarp sving som helte ned til sidene, kuttet svingen og når bilen kom opp av "hullet" hadde ikke forhjulene kontakt med bakken så da gikk d temmelig rett frem mot et autovern, hoppet på autovernet ned fra en bru og ned i en bekk.

Ingen personskader, men bilen ble temmelig ødelagt kan du si.

 

Hørtes ut som litt av en smell også det da. Bra det ikke ble personskader da. Plåt kan erstattes. Du har iallefall gjort en fin-fin jobb med den svarte Prelude'n!

 

Edit: Du har iallefall gjort en fin-fin jobb med den BLÅ(som forøvrig er en nydelig farge å ha på en bil) Prelude'n! ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår