Rockford Seat Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Jeg satt inn noe stereo i en bil i dag og eieren av bilen kom med følgende spørsmål: Person: Har jeg forstått det rett hvis bassbølgene (frekvensene) kommer bakfra i bilen min ?? (bassene står bak i bilen og det høres også sånn ut) Meg: ja Person: Hvis jeg rygger skikkelig kjapt, kommer bølgene forte frem slik at det spiller høyere ??? Meg: øh.... Noen andre med noen gullkorn ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Fantastisk :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Genialt :D Morsomt om personen er inne på forumet og ser dette, sikkert ikke flaut i det heletatt ;) Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Det er da du skulle dratt frem en bok om bølgeteori og forklart at om han sto utenfor bilen når den kom mot ham i høy fart ville en fått en fortetning av lydbølgene som både ville hevet frekvensen og lydtrykket. Ørlite. Og så kunne han nytt det melankolske ulet av dopplereffekten idet bilen passerte som bonus :D Tipsa en gang en fyr om at han kunne koble et 9v batteri tl høyttalerkablene og bruke "slikkepåmetoden" for å finne ut hvilken ledning som var hva etter hektisk samrør av kabling. Det var null lyspærer eller multimeter å oppdrive. Det neste jeg hører om den saken er at han jaggu ikke hadde 9V batteri heller, men han er ikke så uglup den karen for han har et gammelt bilbatteri stående. 4V fra eller til ikke sant... Kan du si brannsår på tunga, hæhæhæ :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hahaha. Her føler jeg det kan bli masse godbiter sombrero Hvem var det yngve? *nysgjerrig* happyhappy Siter 99' Opel Astra 1,6 16v Sport Stv x 89' VW Golf GL x 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Det var en kar fra ballis, ikke en lokal helt... Desverre.... Meget hetsbart iallefall, hæhæ :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeg satt inn noe stereo i en bil i dag og eieren av bilen kom med følgende spørsmål: Person: Har jeg forstått det rett hvis bassbølgene (frekvensene) kommer bakfra i bilen min ?? (bassene står bak i bilen og det høres også sånn ut) Meg: ja Person: Hvis jeg rygger skikkelig kjapt, kommer bølgene forte frem slik at det spiller høyere ??? Meg: øh.... Noen andre med noen gullkorn ? Jæ........lig bra.hahahahahahahaha:pray :pray :pray Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Dagens beste salg :) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1129922&username= Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg