Probe GT Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Driver å mekker å skrur i garasjen, denne gangen er det garasjen som får seg en liten opp pussing, har starta med og legge nytt lednings nett og installert lyserør kasser... og rør mangler jeg, trodde biltema hadde men sjekket på nettet.. dem har bare 120cm ser det ut som.... noen som vet?? nå har jeg ikke noe lys i det hele tatt, haster litt :hello: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El Bresho Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 120cm= 36w 150cm= 58w alle lysbutikker har i allefall, sikkert clas ohlson også Siter 2001 e46 coupe m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ok, takk for informasjonen...skal undersøke om clas har :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 fått noe orden på garsjen enda? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 yup... koblet det opp på strøm anlegget, mangler bare røra og litt mer ledninger, har 2bokser igjen som skal opp, også skal jeg ta ned den hylla som dekka ligger på, er litt iveien:iconsm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 yup... koblet det opp på strøm anlegget, mangler bare røra og litt mer ledninger, har 2bokser igjen som skal opp, også skal jeg ta ned den hylla som dekka ligger på, er litt iveien:iconsm Litt sånn veldig hobbyelektrikker eller? hehe Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Litt sånn veldig hobbyelektrikker eller? hehe hehe jupp, hysj hysj;) Kan hive opp litt bilder da jeg er ferdig, blir heftlig med lys der, vær kasse tar 3 rør, da er det å begynne å regne hvor mange watt det blir:thumb glødepæra som var der fra før kan ryke å reise...:iconsm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe jupp, hysj hysj;) for seint... eg e fagmann.. du blir rapportert.. du får brev i posten om 4 dager om stikk-kontroll av el-anlegget i garasjen din.. :hello: Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe, ups.. uansett blir det gjordt ordentlig:) Kan detta jeg vettu.. ehh hehe Vi har en løs ledning bak dobbel garasjen på andre siden av gårdsplassen, lurer på hvem elektriker som har lagt den sånn.. hehe... det er det også hysj om:p Skal ta sette opp ute lys fra den ledningen tenkte jeg, enten det eller så fjerner jeg den helt... tror de som vi kjøpte huset av i fjor var på vei å sette opp noe utebelysning som ikke ble helt fullført hehe... er du fagman kan du komme med tips da:hello: Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestad Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Sleng opp noen bilder av installasjonen da, så vi får VERIFISERT og DOKUMENTERT !! :P Hehe Siter 92 Honda Prelude 2.0 WingsWest RS LipKit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Så lenge du har garasjestrømmen i en stikkontakt du bare du tar ut er det ikkeno problem med jalla mekk ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Slapp av bilder kommer =D ikke noe jalla mekk her nei... kommer å bli så bra lys at det ser ut som et lakk romm'm Hadde jeg visst hvor kameraet var hadde jeg knipset bilder til dere happyhappy Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Husk at ved bruk av mye lysrør bør du ta med den reaktive lasten i beregningene når du velger tversnitt på lederne ;) Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Et rør på 58 watt trekker fort over 100 VA ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestad Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har sett altfor mange eksempler på folk som er elektriker i garasjen sin. Den mest populære slageren er vel 0,75 lampettledning lagt til en ny kontakt fra en eksisterende kontakt på 16A kurs, hehe knock Siter 92 Honda Prelude 2.0 WingsWest RS LipKit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg