beemern Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 da er justerbart senkesett bestilt;) blir mojjo og få på, senker opp til 120 mm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 helt dødt her inne eller? hehe, noen som har noen gode ideer på farge til bilen,? skal lakkeres veldig snart. jeg har lurt på en lilla farge som jeg har blandet selv. er åpen for forslag, og gjerne med biler.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 først: veldig fin bil! ser for meg svart farge på bilen jeg når der er kvite felger:thumb hvor bestilte du senkesette? pris ? må nesten ha justerbart selv snart.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000005dbmSenkesett%20justerbart%20CobraVW%20Polo.html sånne er det jeg har handlet.. men er ikke der jeg har handelt da, kjøpt igjennom en venn. har tenkt på svart ja, men synes det også er litt kjedlig. vist jeg skal beholde bilen til sommeren så blir det borbet felger på meg 8*14, bare satte på de hvite felgene i mens, ser bedre ut en orginalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hu hu, fikk lampene mine i dag da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hva med emblemfri grill og blodsenk? hadde kanskje vært en fin vei å gå? såg for meg noe ala dette: :thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 som skrevet litt lenger opp, så er senk på vei.. så min blir nok lavere enn den som det er bilde av der;) Hmm, de lampene var også kule da.. også harj eg ikke helt bestemt meg for hvilken grill jeg skal ha enda.. jeg tar det litt som det kommer, skal prioritere lakkering først nå. synes den kuleste fargen på polo er svart egentlig, men synes det er litt for orginalt, så vill gjerne finne på noe annet.vist ikke blir det nok svart med gull metallic og gull lakkerte felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 noen som har litt deler til overs.? forskjem H. panser og grilllist.. ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Fet polo.. Har aldri sett en matt sort polo før så det er forslaget mitt... trur det kan bli fett med hvite felger og matt svart bil.. tøff lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kanskje det. matt svart med gull metallic.. det er noe og tenke på. skal bestille popp opp doors nå, så da blir bilen helt uten håndtak og div dritt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Fet polo.. Har aldri sett en matt sort polo før så det er forslaget mitt... trur det kan bli fett med hvite felger og matt svart bil.. tøff lykter Var en i PVW i September utgaven 2001. Mattsvart med Polerte TH-line 9-13 med 195/45-13 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Var en i PVW i September utgaven 2001. Mattsvart med Polerte TH-line 9-13 med 195/45-13 bilde eller.? hadde vært litt morro og sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
you_lose Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 burde ikke poloen din het max høy da:P blir greit å få coiloversa snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 får dem i morgen. så dem blir nok satt på da.. blir mojjo og se hvordan det blir.. men jau, den er nok max høy nå ja..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg