you_lose Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 betyr det at jeg må være med å skru litt nå da eller? eller blir det de to gode naboer som skal holde på igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fin bil det der, hmmm du kan lakke den i ein flott gra farge og få på den masse røde detaljer, hadde blitt stilig. tenkte på noe slikt men endte opp med orange metallic... hehe men ka gav du for lyktene dine? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 betyr det at jeg må være med å skru litt nå da eller? eller blir det de to gode naboer som skal holde på igjen? siden du ente opp på fylla i dag, så måtte jeg jo senke bilen min pent selv;) med god hjelp fra min gode nabo:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 fin bil det der, hmmm du kan lakke den i ein flott gra farge og få på den masse røde detaljer, hadde blitt stilig. tenkte på noe slikt men endte opp med orange metallic... hehe men ka gav du for lyktene dine? skal gi det en tenk;) jeg ga 3000 kr med frakt.. dem lyser ganske bra.. skal ta noen orgentlige bilder av bilen min i helgen.. for i dag har jeg fått på senke settet. faen meg digg:D tror det bilen blir laaav altså.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Gleder meg til bildene :) Ble nok fint det! Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 får vel slenge ut noen bilder ut av dagens økt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 tatt noen bilder av lille bulke gullet mitt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 lavere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 se her ja, kom seg veldig. er det ein 1.6l som er under panseret? ser strøken ut lakken på bildene, bra det er folk som tar vare på bilene sine. veit ikkje om du har liggende ein panser forlenger? hadde sett så bra ut da med *Bad Look* hehe, men som sagt ein flott bil, skulle fått lagu ut bilder av min og, korleis gjør eg det? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 lavere hehe, den detter nok ned litt til, men det går nok ikke så veldig mye lavere tenker jeg, det senker ned til 120m og jeg har slept den ned ca 100 mm.. venter til fjærene har gått seg til jeg, før jeg gjør noe annet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 se her ja, kom seg veldig. er det ein 1.6l som er under panseret? ser strøken ut lakken på bildene, bra det er folk som tar vare på bilene sine. veit ikkje om du har liggende ein panser forlenger? hadde sett så bra ut da med *Bad Look*hehe, men som sagt ein flott bil, skulle fått lagu ut bilder av min og, korleis gjør eg det? detta er en slapp 1,4. :D kjøpte den for at jeg skal kjøre billig.. bilen er rund bulket, og lakken er vel egentlig sliten, men den skal jo lakkeres, så det er jo ikke så farlig.. jeg skal ha på panserforlenger og sveise igjen dørhåndtakene, så begynner det og hjelpe tenker jeg.. bilder leger du ut via: http://load.imageshack.us/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 takker for tipset, legger ut ein prosjekt tråd eg og da, hehe, føller spent med på ditt prosjekt Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 ble veldig fint! Men tror den hadde blitt enda bedre med emblemfri grill og panserforlenger :) Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 ble veldig fint! Men tror den hadde blitt enda bedre med emblemfri grill og panserforlenger :) Tusen takk;) grill skal jeg bestille meg nå.. og bad fronten kommer ikke på før jeg skal lakkere bilen, siden den skal sveises på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsnikksnakk Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 åsså må man ha front spoiler http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=11944&ASP=1902232&Type=VW&Model=Polo&Year=1997&Back=WA_Varegruppe+ASP=1902232+Type=VW+Model=Polo+Year=1997+Varegruppe=0362 denne har jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg