beemern Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Da har jeg kjøpt en polo da, skal hente den på mandag tenker jeg. fikk den til en grei pris, men det er en del og gjøre med den. bilen er bulket, så blir dørbytte, skjerm bytte, og sveise inn en ny bit i kanalen. dette må gjøres med en gang, så lurer da på om det blir en ny farge. bilen er nå mørk grønn metallic. slenger ut noen bilder så fort den står på gården her;) da er bilen hentet, og planene begynner og bli klarere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 grattis!! :thumb Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 takker;) blir mojjo og se hvordan dette er og fikse opp da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 da blir bakluka mi sveiset igjen, og får skiltet ned i fangeren.. noen som har bilde av hvordan det egentlig ser ut.? eller noen som har andre ideer.? og er det noen som har fjærnet dørhåndtakene før.? vurderer og kjøpe meg noen deler: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er det noen som har en fører dør til salgs.? og en forskjerm, fører siden det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 IMHO bør du ikke vurdere den nederste lykta Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 er dem dårlige.? har ikke noen linker til noen kule baklykter da.? er hypp på noen som er svarte. har letet etter orginale framlykter som er sotede også, men har ikke sett det noen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Lexus lykter har vi på Lexus, sjekk linken i signaturen min Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 you're free to do as you like, as long as you do as you're told.... Lurer på om det var du kjøpte denne poloen rett for nesen på meg...dårlig gjort ;) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Lexus lykter har vi på Lexus, sjekk linken i signaturen min syntes ikke de lampene der var noe kule jeg. men sånn er det.. er bare ute etter noen som er helt svarte egentlig.. men det fikser jeg lettest selv. og det som står i signaturen din, er liksom litt fjortis mener jeg, kjøper det jeg synes bilen min ser kul ut med og kler. har jeg lyst på M3 speil på min bmw, selv om det ikke er en bmw M3, så gjør jeg det, jeg er ikke helt mote bøg, som må følge alle andre for og høre om hva som er kult eller ikke. nei jeg er ikke fan av leksus lamper i det hele tatt, men er faktsik noen biler som kan kle det. så lenge det er stil fult og kler bilen så kan man gjør hva dægern man vill mener jeg.. sånn er jeg, sånn er dere, og sånn er det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 you're free to do as you like, as long as you do as you're told.... Lurer på om det var du kjøpte denne poloen rett for nesen på meg...dårlig gjort ;) det er nok ikke umulig det nei, jeg var 2 man som så på denne bilen.. er en del og gjøre med den da, men til den prisen så går det ann og legge til litt penger også;) bilen er i hvertfall rundbulket og søt.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 da blir bakluka mi sveiset igjen, og får skiltet ned i fangeren.. noen som har bilde av hvordan det egentlig ser ut.? eller noen som har andre ideer.? og er det noen som har fjærnet dørhåndtakene før.? vurderer og kjøpe meg noen deler: Hvor får du kjøpt frontlyktene der? Vil ha klare frontlykter jeg også:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_reviews.php?cPath=183&products_id=1624 det er til de lampene i hvertfall.. men det blir ikke de baklampene da, jo flere ganger jeg ser dem jo mere kabab lukter det her.. m en jeg er ute etter noen som er helt svarte da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacTore Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_reviews.php?cPath=183&products_id=1624 det er til de lampene i hvertfall.. men det blir ikke de baklampene da, jo flere ganger jeg ser dem jo mere kabab lukter det her.. m en jeg er ute etter noen som er helt svarte da. Jeg skal ha 2000- lykter på min... men skal ha de frontlyktene der da..:) Siter 99' Polo 1.4 82' Mazda 323 1.5 "GT-R" "Når det kommer til kul bil, er det ikke størrelsen det kommer an på" Jan Erik Larsen, Autofil. Ønskes kjøpt -2000 modell baklykter til polo -Panserforlenger polo 6n PM eller mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 hvordan er det dem ser ut a.? bilde.? har kjøpt meg ny dør i dag da.. også bestilte jeg de lampene, så blir mojjo og se hvordan dem ser ut på bilen da, med passform og slikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg