Gå til innhold

Selges: Artec AA 8X17 med gode dekk

Ranger emnet


Krazy3en

Anbefalte innlegg

Ny pris 4000,-

Selger mine Artec kantfelger. Har stått på rallyegolf og er meget fine på sånne biler. Dette er en type felg som produseres slik at man bruker spacer for å få ønsket innpress. Har foskjellige spacere liggende, men om de kjøpes uten spacere, så er det bare å måle seg frem til hva du trenger av spacer og bestille hos lokale dekkforhandlere. Mener originalt innpress er ET60. Så med 40mm spacer får du jo ET20.

 

Prisen uten spacere er 5000,- pluss frakt.

Felgene er noe kantkjørte, men ikke kast og bulker i så vidt jeg vet.

 

Hvilke dekk som står på må jeg sjekke opp i, men det er ihvertfall valgfritt om du vil ha dem med 225/50-17, eller 215/40-17

 

CIMG2893.jpg

 

CIMG2892.jpg

 

CIMG1296.jpg

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene ligger i Bergen. Har noen bilder paa laptopen min som jeg kan legge ut naar jeg er tilbake fra havet. ca.13 august. Bildene er av en rallye, men gaar nok fint paa en vento med riktige spacere. (De er laget slik at du maa ha spacere, saa det er godkjent altsaa)

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg er interisert, Du Jeg pleier å reise til bergen, Og har noen som bor der. Hvis vi blir enige om en pris, Kan jeg kjøpe dem.

kansje jeg reieser til deg, til bergen altså, før ferien er over. Da må prisen være god)))

 

Ja, kanskje vi blir enige om en pris. Jeg gav 5000,- for felgene uten spacere med to dårlige dekk, så der har vi ett kanskje ett utgangspunkt. Felgene er ikke blitt brukt etter dette.

 

Krazy3en: Husk at du får spacere til nesten samtlige biler med 4 bolt, får ikke bare forskjellig innpress, men forskjellig boltsirkel også.

Det gjaldt ihvertfall de Artec'ene jeg hadde, utenom at de var til 5 bolt.

 

Takk for tipset. Det har jeg ikke tenkt på, men det stemmer jo det.

 

NÅ folkens. Det er bare til å sjekke opp hvilken tykkelse dere må ha på spacerene og hvilken boltsirkel dere vil ha overgang til. Ring nordisk felgimport og hør om de kan skaffe det. Kanskje kan akkurat DU bruke disse felgene til tross for at de er 4x100 i utgangspunktet. TUV papirer på felgene skal jeg skaffe til veie. Og spacerene kommer også med TUV papirer hvis dere handler fra Nordisk felgimport så vidt jeg vet.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kniff.

 

Hvis du har ET35 på din bil, så må du ha 25mm spacere til felgene, og det har jeg ihvertfall ett par av. Kanskje jeg kan skaffe to til.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ok, De VAar Fine! Ok, nå skal jeg si hvor jeg ligger, Jeg har penger, som kan brukes til å kjøpe disse. Nå kan du fortelle meg hvilke dekk som står på disse? hvilke dimensjon? Og kan de tåle en sesong til? Og jeg er ferdig på jobb om en uke. Da har jeg tid til å dra til bergen. For å skjekke felgene og kjøpe dem hvis jeg blir fornøyd. Men hvis jeg ikke for tid til å dra, Vet Noen av dere hvor Mye det blir i Frakt?

 

 

EDIT: Fant nå ut at standart er det ET 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ok, De VAar Fine! Ok, nå skal jeg si hvor jeg ligger, Jeg har penger, som kan brukes til å kjøpe disse. Nå kan du fortelle meg hvilke dekk som står på disse? hvilke dimensjon? Og kan de tåle en sesong til? Og jeg er ferdig på jobb om en uke. Da har jeg tid til å dra til bergen. For å skjekke felgene og kjøpe dem hvis jeg blir fornøyd. Men hvis jeg ikke for tid til å dra, Vet Noen av dere hvor Mye det blir i Frakt?

 

 

EDIT: Fant nå ut at standart er det ET 38

 

Hei hei. Er på havet nå, og usikker på når jeg er hjemme igjen, men skal sjekke opp i litt ang dekk og sånn. Er ikke sikkert jeg er hjemme på noen uker, men skal se hva jeg kan gjøre med frakt. Må nok en tur til Drammen i nærmeste fremtid, så hvis jeg drar til Bergen først, så kan du jo eventuelt hente de der. Vet at dekkene er helt nye. De har rullet 30km. Thats it. Men er merket på de jeg er usikker på. Og de ligger på noen andre 17", så jeg må legge de over om du skal ha de dekkene. De har dim på 215/40-17. Om du vil ha felgene litt billigere kan du få OK dekk som fint holder en sesong og to, men der er det ett dekk som er av annen type enn de tre andre. Men dette blir vi sikkert enig i.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår