Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja Nico ;)

Når får du bilen tilbake?

Du må snart få sendt inn bilder og spec på bilen din i mail til meg så jeg får hivd deg opp på sia.

Vent til jeg får bilen tilbake! :) Vi får arrangere noen photoshoots da vet du!

 

On that note:

noen som har skikkelig kamera og skills med det som bor i Vestfold/Telemark som vil ta noen bilder i Larvik eller Stavern? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til den reportasjen når du faktisk får bilen :D :D :D :D :D

De har ikke vist noen interesser for å vise bilen min noe utover dette. Jeg lar dem kontakte meg dersom de vil, sender nok inn noen bilder når bilen kommer og later som om jeg ikke kjenner til det dersom jeg blir kontakta! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til jeg får bilen tilbake! :) Vi får arrangere noen photoshoots da vet du!

 

On that note:

noen som har skikkelig kamera og skills med det som bor i Vestfold/Telemark som vil ta noen bilder i Larvik eller Stavern? =)

 

siden du spør... så litt off topic!

Jeg har 2/3 kamerater fra stavern/larvik området som har bra speilrefleks kamera å litt skils.

Hvis ikke så har jeg kontakt med en fotograf. http://www.michael-r.net ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du spør... så litt off topic!

Jeg har 2/3 kamerater fra stavern/larvik området som har bra speilrefleks kamera å litt skils.

Hvis ikke så har jeg kontakt med en fotograf. http://www.michael-r.net ;)

Da tror jeg vi skal ordne oss photosession når bilene er klare! ;) Tenkte å lage en video av min bil, hadde vært moro å få litt hjelp annet enn slira lissom! :) Har du tenkt på det samme eller?

 

 

Edit, Helt OT:

 

"Lexus Roadside Assistance is provided around the clock, 365 days a year, by RAC. It gives you the added reassurance of personal cover across the UK and Europe. This means that the full range of RAC services and benefits is available to you (and to your partner if a member) even when you are the driver or passenger in a car other than your own Lexus."

 

hehe... nice!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste beskjed fra verkstedet:

-Alle ruter sota, bakruta ble tatt ut for soting. Det er heller skjeldent vil jeg si. :thumb

-Bremser blir montert imorgen (alt lakket gull)

 

Jeg kan ikke kjøre på 0,6 bar ladetrykk før motoren har gått 100 000 km helst ifølge mekanikeren, han anbefaler meg 0,5 bar og ca. 240 hester før motoren har gått litt lengere. Det overrasket meg faktisk.

 

Nå må jeg bare bestemme meg for hvilket senkesett jeg skal ha, har fått flere forskjellige forslag, budsjettet er relativt sprengt snart, så det er det det går på nå...

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke de har sett seg så nøye rundt de folka i gatebil magazine, jeg veit om flere lexuser som kommer til å bli tretten ganger så rå som denne. og svar meg på ett spm: hvis man handler mye deler på ett sted, og det stedet syns du har en rå bil. De gir deg innkjøpspris på deler mot at de får sette navnet sitt på bilen din. delene er da like fullt finansiert privat, man har bare fått de billigere. å takke nei til rabatter er jo ikke lurt?

-JpRacingPerformance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster det med turbokittet ferdig montert Loco? Er det mye å spare ved å kjøpe det andre steder og montere det selv?

Altså, det koster jo penger å få det montert. Jeg har ikke tenkt å montere Turbo-kit selv på en 2002-modell med mindre vi er i år 2020! :) Jeg vet om et fett turbo-kit som er brukt (minimalt, har vært på bil i noen få mnd bare) som man kan få kjøpt for ca. 40 000 (da inkl frakt og mva). Dette inneholder alle deler som trengs, løp og kjøp! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke de har sett seg så nøye rundt de folka i gatebil magazine, jeg veit om flere lexuser som kommer til å bli tretten ganger så rå som denne. og svar meg på ett spm: hvis man handler mye deler på ett sted, og det stedet syns du har en rå bil. De gir deg innkjøpspris på deler mot at de får sette navnet sitt på bilen din. delene er da like fullt finansiert privat, man har bare fått de billigere. å takke nei til rabatter er jo ikke lurt?

Jeg har en 2002-modell luksus-sedan.. Jeg har IKKE tenkt å kjøre rundt med fullprofilert bil. Dersom jeg skulle hatt noe på den så hadde det blitt "DNB (M)NOR".

Jeg ser poenget ditt, jeg. Jeg mener derimot at du ikke har Norges råeste Lexus IS 200 dersom du har 900 hester, men bilen ikke er godkjent for Norske veier. I realiteten har du da en bil som du like gjerne kunne ha kjørt uten skilt, da bilen ikke stemmer overens med registreringen. Catch the drift? Jeg påstår selvsagt ikke at jeg har Norges råeste IS 200, jeg har Nico's råeste! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare farte rundt nordpå, eller kommer du (og bilen) på treff sydover når du får den tilbake??

Kunne vært artig å sett når du får den.. :)

Pøh, jeg bor bare noen timer unna deg nå, jeg! Larvik, baby! Jeg kommer jo via Kristiansand når jeg kommer i Land med bilen fra England. Jeg viser den gjerne frem på Shell ved fergekaia for de som er interessert! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, jeg bor bare noen timer unna deg nå, jeg! Larvik, baby! Jeg kommer jo via Kristiansand når jeg kommer i Land med bilen fra England. Jeg viser den gjerne frem på Shell ved fergekaia for de som er interessert! :)

 

Med newcastle ferga?

Let us know when it gets here, i wanna see it... !!!:hello:

 

Ps. Det er ikke ved fergekaia du skal vise bilen, silokaia..!!:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår