Gå til innhold

NicoLoco: Lexus IS 200 Turbokonvertering

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

  • Svar 559
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT: Dama mi måtte kikke i 3-4 minutter på bildet i avataren, hunden var visst så søt :)

 

T: Steike flott bil dette blir..!! :thumb

OT: Den hunden er så søt at det gjør vondt, da!

T: Tusen takk, jeg får flere bilder idag, så følg med videre! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare montering av stereo og senkesett igjen, så ruller den norske veier som aldri før! ;) Uheldigvis har jeg vært på alvorlig forsterker-handling, så det kommer til å bli et relativt avansert stereobygg dersom jeg ikke tar HELT feil! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks!! :) Til info har jeg revurdert stereoplanene mine totalt. Jeg snakket lenge om 4 stk 10", noe som vil resultere i mye bass og fint lite kvalitet. Nå som jeg har kjøpt et par skikkelige forsterkere ønsker jeg å bygge skikkelig baki der, med to forsterkere som midtpunkt. Derfor lurer jeg på å kjøpe 1 (en) 12" av SKIKKELIG kvalitet (JBL GTI eller lignende) for så å sentrere stereobygget rundt forsterkerene.. Noen som har ideer eller innsigelser? =)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår