zckumling Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Hvor kan man skaffe seg styling til Ford Scorpio 2.0 1987 modell ? tenker for.eks RS-styling og/eller vinge. Noen internett-adresser det er mulig å finne dette på ? Alle svar mottas med stor takk ;) Behave! Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 bare å gi opp! Se om du finner det på noen bruktbiler el. Selv så har jeg en vinge liggende henslengt en plass, og RS listene som skal ligge langs kanalene. RS lista bak kasta jeg da den så bedre ut uten. Bor du i området kan du hente det gratis. Er ikke stort å skryte av. Farge: Koks grå. Jobba livet av meg for å finne styling selv... Her er det bare å improvisere. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Om du ikke er redd for å importere selv så kan du få tak i ting fra England. Kjøp Max Power og ta en titt i anonsene der. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 De har noe på http://www.tuning.no Den ene front fangeren blir faktisk fet!En her som har den... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Golfy De har noe på http://www.tuning.no Den ene front fangeren blir faktisk fet!En her som har den... En kamerat av meg ringte ditt får 6 månder siden. Dem har ikke noe til den bilen. Værfall ikke da. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg