Gå til innhold

IPturbo

Bruker
  • Innholdsteller

    97
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om IPturbo

  • Bursdag 10/08/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Trondheim

IPturbo's Achievements

  1. Kommer jo litt ann på kabel tykkelsen da, standard komunikasjonskabler bruker tynne ledninger. De kablene du finner hos folk som selger MS er laget spesielt for denne og bruker tykkere ledninger. Tommy
  2. Tror ikke jeg ville tatt sjangsen på en standard paralellkabel, blandt annet så dumpes strømmen fra dysene til jord gjennom MS'n. Tommy
  3. MS I og II med V3 kretskortet takler både høy og lav Ohm dyser uten modifikasjoner eller ekstrakort. Men i noenfå tilfeller har man sett "ringing" i 12V planet på kretskorttet ved bruk av lav ohms dyser. Gitt valget ville jeg valgt å bruke høy Ohm dyser på MS. Tommy
  4. C20LET står feil vendt, enklere å bruke motor+girkasse fra en RWD bil. Lexus åtter :-) Er en i japan som har satt i bmw v12, men tviler på den kombon blir særlig kjørbar. Tommy
  5. Hei, vet ikke hvor mye ascona akslinga er bygd for men en kompis kjørte med ca 400HK både med og uten sperre på en, så skulle tåle de du måtte finne å ta ut av G200Z motoren i XL'n. 2.6L fra Trooper passer foresten rett på girkassen. Har du lyst til å trimme G200'n er faktisk Australia enkleste plassen å finne deler. Har noe deler liggende til Piazza. Eksosmanifold til turbo, airdam til front fanger, bakluke med spoiler, bremseklosser bak, bensintank, radiator, forstilling(uten spindler). Hvordan er bilen for rust? Kan være lurt å sjekke under plast dekslene over dørstokkene, og innerskjermer fremme. Tommy
  6. Rotor husene er støpte, så maskinerte til rette tykkelse, hardkrom laget inne i huset legge i før støpingen og huset støpes rundt dette. Vet ikke max comp. men er nok mere avhengig av utforming av rotor og rotorhus. Mulig du har fått med deg dene siden det er nevnt i media, men kommer en RX8 som går på hydrogen til olje messa i Stavanger snart. Hvordan raskest? Toppfart, bane, drag? Tommy
  7. Rådene kan byttes i forstilling fra Civic 92-00, eller i En bærbar Pc med XP og lang batteri kapasitet. Tommy
  8. Eller jeg kan si " Daz vaar lamez saken, jah!" Men treffer sikkert målgruppen rett i hjertet. Stormare tapte seg skikkelig på denne! Tommy
  9. Lamme saker, Stormare må ha vært i gjævelig beit får å lage dette. Skilt seg eller no? Tommy
  10. Da er turboen solgt. Angående rådene til opel, om ønskelig kan jeg skaffe stempler for å mache disse til LET eller XE, prisen på stemplene vil være ca 5000,- dette er med valgfri boring og komp. Tommy
  11. RWD = moro AWD = Rask Hyene = Kjøre unger og matvarer Tommy
  12. Turboen er ikke solgt enda. 8500,- Ble kjøpt til en 2.0 motor jeg har, har i etter tid fått tak i en 2.6 jeg skal bruke i stedet og vil derfor bruke en større turbo. Tommy
  13. NY: Garrett GT2540R turbo, doble kulelager .64A/R eksoshus max 380-400HK 8500,- NY: Carrilo råder til Opel 2 liter, 146,8mm lange for høy turtalls sugemotor med lave stempler. Matchende set, 554 gram stk. 4500.- NY: DEFI 115mm turteller. NB må brukes sammen med en kontrollenhet, denne selges separat og med følger ikke. 1200,- BRUKT: Maximum Boost av Corcky Bell http://www.amazon.com/gp/product/0837601606/qid=1136993801/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/103-5547394-3448622?n=507846&s=books&v=glance 175,- BRUKT: Nitrous Oxide Injection Guide av Joe Pettitt http://www.amazon.com/gp/product/1884089224/qid=1136994014/sr=2-2/ref=pd_bbs_b_2_2/103-5547394-3448622?s=books&v=glance&n=283155 120,- Tommy
  14. Har du et bilde av turboen og wastegaten, om det er byttet turbo er dert mulig at det er brukt en justerbar WG eller at forige eier har montert bleedvalve eller annet for justering. Er umulig å si uten bilde. Tommy
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår