Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
Gandi

3.0 24v i min monza

Rate this topic

Recommended Posts

jeg har tenkt å bygge en 3.0 24v i min monza. men har hørt at dynamoen kommer i konflikt me karoserie ... noen som vet ka æ kan gjøre me d probleme ... hadde vært greit å vette d før æ skal ha motoren ned i bilen

blir gla før alle svar æ får :thumb

tar borti ja! stabstaget også..

hmmm ... luret på om ikke du har en PM?

kune tenkt meg litt bedre forklaring om av som må til for å lure motoren ned i bilen. eventuelt hvordan du fikk det til:hello:

Veit av at her e 2stk med 24v i sine Rekord E.. Og med tanke på at di har vert gjønna samme probleman syns æ virkeli di kunne svart hær..

Har æ visst,så har æ svart.. E kjempe nysjerri her æ å..

Slæpp åff... Han har fått PM fra meg..:hello:

Her er noen bilder av min Monza GSE. Det er en 1984mod. Den står i en garsje for øyeblikket. driver på å sveise litt rust før jeg skal ta den på eu-kontroll

Monza-5.jpg

førersiden er helt ok men måtte jo se

Monza-4.jpg

da var det heller litt verrre med den andre siden. men d skal bli bra til slutt skal dere se.

Monza-3.jpg

her er et bilde av den sundplokkete motoren jeg skal stappe inn i bilen til slutt

Motor-4.jpg

å et nærbilde av et stempel :respect

Motor-5.jpg

Helt til slutt slenger jeg med et bilde av gammelMonzaen til en kompis av meg... syns den er så grysomt strøken:respect

Monza-1(min).jpg

hmmm ... har vært rimeli stille hær nu ei stund ... men satse på å bynne å skru sammen motoren min etter jul å nyttår å all den festinga med go mat å greier ... så da blir d nok lakt ut nåkka bilda av delan ... bynne nu å få ei fin samling av dela nu :p

Trur du ska ta å peise inn bilda av alt av dela.. og legge tråden over i prosjekt forumet.. E tydlivis ingen Opel folk hær som har interesse for en soon 2 be klassiker av en Opel coupe..:heyyou:

Trur folk kan vaffal få teknisk interesse på prosjekt forumet vaffal..

Enten d eller så legge den på prosjekt forume på gatebil.no me alt av godela og greier.. onfiredevi

Han fikk tak i den leppa på "bruktmarkede" og så ut som et dass når han fikk den.. Bra for han er han biloppretter så d fixa han lett..

Bilen med fanger endte som vrak rett etter solgt hvis jeg ikke husker feil..

hei ... lenge sia du skreiv den meldinga ... men så den ikke før nu ... men æ trur vi må vente t i mars før vi bynne å skru nåkka sammen ... æ har faktisk ikke tid t å starte enda ;p men vi skal nok få ferdi motoren før snøen kommer igjen :p