pumpedyse Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 står en ok Golf 1 C på høggern i Lier, dører og bakluke ser bra ut og en hel takluke uten rust... så hvis noen trenger litt deler så løp og kjøp. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Farge? Si at den er marsrød (håper det, i alle fall)!! Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Farge? Si at den er marsrød (håper det, i alle fall)!! dessverre så er den sølvgrå...:( Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 dessverre så er den sølvgrå...:( Trist. Det har jeg allerede..... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Går det ann å ettermontere takluke i disse bilene? Har en uten takluke. Har mine tvil, men spørs likevel. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Går det ann å ettermontere takluke i disse bilene? Har en uten takluke. Har mine tvil, men spørs likevel. alt går jo... bør være flink til å sveise da.. men hvis du skal kappe taket av den så kapp den langt nede på alle stolpene..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Går det ann å ettermontere takluke i disse bilene? Har en uten takluke. Har mine tvil, men spørs likevel. Generellt er ettermontert takluke noe skikkelig crap, sjeldent eller aldri tett... Dersom sdu skal være sikker på å få det tett er det best å bytte hele taket Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Lettere å bytte tak da ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ok, da dropper jeg det. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 bytte tak er jo litt jobb, men er nok verdt det når det er 30 grader ute... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 da er det jo bedre og lettere å montere air condition :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 bilen ble pressa i dag...:( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 bilen ble pressa i dag...:( R.I .P.sombrero Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 bilen ble pressa i dag...:( Et trist syn tenker jeg violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg