toyofan Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 ps. vurderer du Truetrac, kjøp 3.73, pga. preloaden! 3.54'en er laget for fwd aksel.. pass også på du får den med tre drev, ikke den gamle modellen. har sett på en dana 30 front som er til 3,73 og opp! er det noe å satse på? ser du nevner noe med gamletypen osv.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har 3.54 med truetrack diff og tremec kasse... 0,82 på 5. Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg har 3.54 med truetrack diff og tremec kasse... 0,82 på 5. Ser at alle maser med at man må ha 3.73 utveksling for å montere True Track. Er det mye som må gjøres for å få sperra til å passe i bakaksel med lavere utveksling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Ser at alle maser med at man må ha 3.73 utveksling for å montere True Track. Er det mye som må gjøres for å få sperra til å passe i bakaksel med lavere utveksling? Det passer rett på... Stemmer ikke det at det er bare 3,73+.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ser at alle maser med at man må ha 3.73 utveksling for å montere True Track. Er det mye som må gjøres for å få sperra til å passe i bakaksel med lavere utveksling? Jeg har montert 3.15 utv.på truetrac til volvo.. Grunnen til at det står 3.73 up er at det finnes forskjellige utforminger på dana 30-huset,men på det som volvo bruker (1031) passer det rett i. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg synes 3:31 er for høyt med overdrive/ Getrag med 0,82 på 5. gir på en bil med litt trim. Men 3:54 passer sikkert godt! Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jeg savnet sårt et ekstra gir når jeg kjørte med 3.15 og m45. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Hmm, hvis det er sånn at "3,73 og opp" diff passer på alle utvekslinger, så er det jo bare å prøve. Tror jeg bare kommer til å prøve med 3,54 så lange. takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.