s90r Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Så vidt jeg har forstått så er bremsene på disse godkjent til 250HK orginalt??En T5R motor har vell 240?? Skal vell gå bra dette, men det er jo ikke laget noen 940 orginalt med 5`er så da er det vell problemer å få det godkjent. Det er jo et alternativ å ta bilen til tyskland for å få godkjent den der (de er snillere der:) for alt som er godkjent i tyskland er godkjent her:) nope, 238hk og 310nm er maks tillatt motoreffekt godkjent av Volvo. T5 har 225hk og 300nm, T5-R har 240hk og 330nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Så vidt jeg har forstått så er bremsene på disse godkjent til 250HK orginalt??En T5R motor har vell 240?? Skal vell gå bra dette, men det er jo ikke laget noen 940 orginalt med 5`er så da er det vell problemer å få det godkjent. Det er jo et alternativ å ta bilen til tyskland for å få godkjent den der (de er snillere der:) for alt som er godkjent i tyskland er godkjent her:) les godkjenningspapirene til volvo, ligger bla. på hjemesiden deres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 neinei,16t ifra 850r har kon på eksosflensen likens som på 15g turboen. Er du sikker på dete?? Eg har en 850 turbo 94mod. den har en 15G med samme utløp på eksosen som en T3 med kon. Har søkt med lys og lupe etter en 16T som passer, men der er bare med vinklet eksos hus, og en med rakt eller beint likt med T3 og 15G, men den har samme flensen som den med vinklet avgasshus. Og det er en helt annen flens for tilkopling av eksosen. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Er du sikker på dete?? Eg har en 850 turbo 94mod. den har en 15G med samme utløp på eksosen som en T3 med kon. Har søkt med lys og lupe etter en 16T som passer, men der er bare med vinklet eksos hus, og en med rakt eller beint likt med T3 og 15G, men den har samme flensen som den med vinklet avgasshus. Og det er en helt annen flens for tilkopling av eksosen. Med litt undersøking, så har jeg funnet ut at det er kun de gamle T5 94 - 95 som har samme flensen som Garrett hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.