tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 aner ikke var kappa fjerene som sto på også men sammenligna bak når de lå på bakken og er ca 12-14 cm kansje Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 såppass, ja du veit jo at det er jo lavere jo bedre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ble pent nå! at styringa ble rar er vel helt normalt før det er tatt 4 hjulskontroll Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 vi flirte da vi satt den ned fra bukket! bakasjeromshullet var jo nedi bakken i forrhold til før! fikk montert tårnstagen bak i dag også, men framme må jeg modifisere hullene bittelitt. heller ikke det under fikk vi tid til :( Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 begynner å bli bra nå ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 :) tror jeg ska prøve i morra å legge hjulene 5mm i fra fjerene og se om det er noe å fjerne på innsiden av hjulbuene! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 når det gjeller sånne ting lar jeg bare Maloi ta med seg bilen på jobb å ta 4hjuls kontroll :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe ja bror min ska ta den med å ta 4 hjulskontroll, men de har bare lov på tirsdager! men det er tålelig og med hjulbuene på fører siden så får vel skikk på dette i morgen sånn midlertidig håper jeg ! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Veldig tungvint å skru med krykker da men :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tviler ikke på det, ikke det at jeg har lyst å prøve å skru med krykker heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 nei knust hæl er ikke til å anbefale :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 skjønner :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 supersport stagen var irriterende lam passform på! mangla 1 cm på å nå over til andre siden! dårlig for over 2000 kroner! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 tror jeg skal lage meg en sånn selv å bare polere den opp :D så blir det så fint så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 ja like enkel å lage selv i forrhold til å betale over 2000 for stagene! heldigvis fikk jeg de splitter nye for 700 :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg