VW-HS Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Har skaffa meg nye 6x9 tommers høytalere, men har ingen hatthylle så om noen har ei så roooooop ut! :)jeg kan drive 6x9 tommere med vanlig spiller uten ekstra forsterker ikke sant? står 300 watt på de. du kan koble høytalerne rett på spilleren, men om de faktisk er på 300 w RMS vil de nok bli vanskelig å "kontrolere" med den lille innebygde forsterkeren, men du får nok lyd ja, men hadde invistert i en forsterker, det gjorde jeg, og har ikke angra et sekund;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ok takker for svar :) er ikke no stereo frik så skal prøve uten først da :) bare å koble ledningene på de tynne bak spilleren? skal jeg gjorde baki bagasjerommet eller skal 2 ledninger til hverhøytaler fra spiller og bak? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ja, du har vel fargekodene ett eller annet sted, men ja, er vel som regel en ledning til hver spiller da, men med to ledere som det heter;) men for å si det enkelt, 2 ledninger som er limt sammen til hver høytaler om du bruker høytalerledning, og så må du koble + og - rett Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ok det vil si at det er både pluss og minus til hverhøytaler baki spilleren regner jeg med. må være enkel sak :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jepp, er en svært så enkel sak:) var forresten litt sent ute med å etterlyse hattehylle, jeg solgte min på fredag:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehe litt uflaks skal en ha å :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jaja, er vel flere som har, mange som har med høytalerhull som de ikke vil ha tror jeg, min var strøken uten hull så:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 er det ikke standar hull på 6x9 tommere da så jeg kan bruke ei hylle MED hull fra før i verstefall? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 gjerne kom med innspill og svar om dere gidder ;) føler jeg prater med meg selv selv om det ikke ser så mye fåreløpig utenom delehandling desverre Sånn følte jeg det i min tråd også noen ganger.. Men, du får gjerne litt mer tilbakemelding når det skjer litt. :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 da trenger jeg litt tips! senka bilen i dag. helt nede på gewinden bak. funka helt perfekt. MEN fram så subber det som F... i hjulbuen på passasjersiden. når jeg justerte camber satt jeg annlegget motfelgen ca 100% i vater når bære brua stakk nesten 90 grader rett ut hengende. når bilen er nede på bakken er det ca 2 cm fra dekket inn til fjerene! skal jeg bare legge camberen lengre inn for å unnslippe hjulbuen? Noen som har på plastbuene med så mye senk? nå har jeg 14 felger med et35 og orginal 175 dekk med profil rundt 65 75? vil det bli bedre plass med 15" et25 og 195/45? styringa blei rar også! må kansje justere spissinga da den blir feil når jeg justerer camber! blir det rett å justere innover for å ha det sånn ca bra til 4 hjulskontroll neste tirsdag? KOM med alle tips mulig :) mange av dere som har gewinde så regner med at dette har dere løst :) hær er et bilde! blei iallefall stygg stiv og syk i svingene nå! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 akkurat passe lav nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe ja! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hehe.. mye senk har du på der ? Sporinga og sånt skal man helst ikke justere på øyemål :P men man kan jo justere ganske bra på øyemål.. pleier å gjøre det på jobb jeg , før jeg kjører den over og tar 4hjulsmåling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 er skrudd HEEEELT ned bak og er igjen 14 runder med gjenger under fjerene framme :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hvor mye er den ca senket da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg