Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 .. er et helvete å få av. Kan jeg få det av uten å måtte ta av viftereimen? Er jo en liten klomp på dekselet som henger bak reimen.. Og en ting til, må dette dekselet være på hele tiden, eller kan man kjøre med det av? Er en B23E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Det finnes tu typer deksel, det ene er delt. Om man ikke har delt deksel vil man miste merkene for tenningsinnstilling ved fjerning av dekselet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Det er helt deksel, med merker.. Trenger man merkene til tenningsinstillingen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 du trenger ikke dekselet til annet enn tenningsmerkene. på motorer med elektronisk inj. trenger du ikke dekslene i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Okey da tar jeg den av. Men kan jeg få den av uten å måtte ta av til viftereima? Den sitter jo litt i spenn bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jeg måtte av med det nederste reimhjulet for å få av dekselet på min '82 B23 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jeg måtte av med det nederste reimhjulet for å få av dekselet på min '82 B23 Okey, får skru det av da.. Takk for hjelp :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 dekselet sitter bak nederste reimhjul så du må nok av med det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenacius Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Og bolten til det reimhjulet sitter GODT fast... :p lykke til. Siter Opel Kadett D GTE-R 16v Mazda MX5 1.6 Turbo x - Volvo 240TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg