Polo_96 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Heisann! Tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder av bilen min , så at så mange andre hadde gjort det.. Tar gjerne imot ris/ros :) Her er litt fakta: Rieger frontfanger, Infinity sideskjørt, Bakfanger m/netting, M3 speil, Takvinge, Effektanlegg, Bad-look, Soting rundt hele, Open air, Netting grill, Lexus baklykter, 16" IA Storm felger, Justerbart Koni senkesett, Greenfilter, Pioneer anlegg (2* 10",mp3 spiller), Babygirl klistremerke på bakfangeren Pink Inside; Rosa og svarte setetrekk/matter. Rosa/crom pedaler, Rosa skinn rundt girspak/håndbrekk, Snart CC interiør:thumb Slik er'n utvendig..Planer om å ha mindre felger,men skikkelig felgkant..:) Baken.. :) Har et babygirl klistremerke der, muligens det blit tatt bort ettervært.. Men... jentebil er jentebil=) hehe Her er'n innvendig.. Å ja, jeg er veldig glad i rosa og svart=) Kjøpt i england.. Setetrekk,matter,belteputer,rundt girspak,pedaler..(Snart CC interiør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 kjekt med jente poloer og! tipper dama mi hadde likt den greit mye.. fin bil:thumb Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 stilig bil du har da;) så pen ut.. nå skal jeg også kanskje kjøpe meg "dame" bil.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Takker:) Hva slags "dame" bil da a..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 96mod, open air. satser på at det blir en flott bil.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Denne her så fin ut da lagt ned noen timer her tenker jeg:thumb Likte spesiellt klistremerket på bakfangeren:respect Blir denne å se på Rudskogen treffet ellersombrero Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 skal du trekke om et color concept interiør hvis du får tak i? eller er det sort interiør som gjelder da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 skal du trekke om et color concept interiør hvis du får tak i? eller er det sort interiør som gjelder da? Enten skal jeg ha det helt svart, eller svart med rosa selvfølgelig.. hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Denne her så fin ut da lagt ned noen timer her tenker jeg:thumb Likte spesiellt klistremerket på bakfangeren:respect Blir denne å se på Rudskogen treffet ellersombrero Takk takk:) hehe.. Jada, har vært på begge gatebil treffene i år, på utstilliga.. Prøve å få kommet inn på september treffet oxo..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hehe ok....tenkte på VACN treffet som er fra 19-20 august jeg da. Der har de en egen Polo klasse på utstillinga også:cool: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ok.. Veit ikke enda.. Hadde vært kult,men ikke alltid like lett å få fri fra jobb.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 96mod, open air. satser på at det blir en flott bil.. hehe Den går jeg god for=) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 det er flott;) hehe,. hvordan baklamper er det du har a.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Lexus baklykter, edition carbon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_96 Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Noen som veit sånn ca hvor mye man kan ta igjen for org polo interiør? stoler og dørdeksler,nytt i 05. Er muligens til salgs:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg