Gå til innhold

sprekk i topp

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

8000 er billig hvis motoren er et bra objekt. Men å sveise på gamle ståltopper er dårlig butikk.Kommer selvsagt helt an på sprekken.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om noen 502 alutopper som er tilsalgs her i byn.Men eieren vil helst ha 12000 for dem uten ventiler.Jeg bød ham vel 8 eller 10 men det var forlite syntes han.Vet ikke hvilken komp de ville gitt på en 396, kansje altfor lite. Ellers er feks Edelbrock sine topper billige og greie.Du sparer vel 30-40 kilo også.

Jeg har bestillt Edelbrock topper til 440'en i Chargeren.Får dem kansje i slutten av uken.Blir spennende å merke forskjell.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ann på hvor mye du er villig til å betale, samt hvor mye du vil hente ut av motoren og hvilket oppsett du har fra før av.

 

Er ikke vits i noen versting topper vist resten av oppsettet er som en flaskehals for de.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motor består av: edelbrock innsug,carter 4ports forgasser. borret 0.30".forsterkede rådelager.elektrisk tenning(ska kjøpe msd med tiden)

nja trov vel det er det som er gjort med motorwen som står i bilen min nå..orginale topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår