Gå til innhold

Rudskogen Fredag 1 september, Banekjøring.

Ranger emnet


Picoracing

Anbefalte innlegg

hehe ;)likte ikke den svingen der. Prøvde så godt jeg kunne for og få den t der men den ville ikke. bare overstyrte. men breisladden og slikt gikk fint. bare for lite hester i den, har bare kansje runt 150hester på hjul på 1750kg bil vutt.

 

hvis du kan forklare meg hva som skjedde der, Slapp opp gassen og bremset for og få den til og prøve og slutte med dekka var vel så varme så den bare gled på dekka. svingene etter det gikk det bra. første gang på bane, Så må bare prøve meg fra litt ;) synes jeg var relativt flink. fikk kastet den rundt breisladden og nedi sikanen var det drit gøy, prøvde og ta runde tid en gang.men da :hello: for gøy og ligge bredt, men du kan godt forklare hva jeg gjorde feil i den svingen for der sleit jeg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ;)likte ikke den svingen der. Prøvde så godt jeg kunne for og få den t der men den ville ikke. bare overstyrte. men breisladden og slikt gikk fint. bare for lite hester i den, har bare kansje runt 150hester på hjul på 1750kg bil vutt.

 

Men du hadde det sikkert gøy der ute, og det er jo bra. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så gøy når bakdekket eksploderte i sikanen før slakter og reiv med seg litt av skjørtet mitt.

 

men men eller jævligt fett. og den dritsvingen der nede. kan godt forklare hva jeg gjiorde feil. skjønner det ikke selv. tilslutt kjørte jeg bare sakte i den svingen og akset ut og kastet den inn i breisladden med hjelp av kontran jeg fikk.det fungerte best:=)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i alle andre svinger. men i den ene sleit jeg ortligt. skjønner det faen ikke. kansje det blir bedre når jeg får de nye fjørene jeg har bestilt. kjører orginal komfort fjør og dempere på den nå. skulle sett i breisladden kastet den som faen ut. trodde aldrig skulle klare det med omegan

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 20 var det bra treff, før det var det noe tragisk syntes jeg. Maken til strenge holdninger har jeg ikke sett før, ikke engang nsk treffa er så strenge...

 

Speaker tinga og musikken kunne dem holdt langt vekk, og man trenger ikke stenge hele banen fordi 1 bil kjører av, folk har litt vett så dem skjønner at dem skal ta det med ro der det har skjedd noe...

 

MEN, etter kl 20, da var det nydelig, mye bra kjøring. Tror jeg svidde ryggen litt istad Ascona a, du fikk en mega flamme helt inntil muren når jeg satt der :D

 

Ungdommen nå tildags...:shake

 

 

:)

 

Det kom noen bra flammer ut Ottesen. Det var verst borti s svingene

 

er det noen som har film av treffet eller?

Nissan 200sx s14,5 drift spec

opel ascona a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona a: Vi har noe film fra taket til ha|||on. Lå bak deg noen runder etter mørkets frembrudd, og da var det ganske heftig lysshow fra bilen din. Heftig kjøring og må jeg si... :thumb Skal prøve å få satt sammen en film, men det kan ta litt tid.. Har nesten bare in/onboard filming og. Vi får se om det blir noe greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ottesen, synes det var passe strengt jeg.. om de slår ned på idiotkjøring så er det heeelt greit for meg. ikke så kult å ligge bak gamle golfer med stram brekkvaier i alle svinga, eller møte en supra eller annet rask parkert på tvers pga idiotkjøring :P Var vel klart helt fra starten av at det var normal banekjøring, og eget driftingheat.

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fin kjøring ja..Vi kom 17.00 og dro 19.30 så fikk ikke med meg da det var best kjøring.. men fikk med meg litt fin sladding og drifting av Hallon og han som kjørte den grå 200sx s14 med s15 frontlykter.

Men den hvite E30en med aluminiums vinge...Hadde jeg hatt en spiker matte i nærheten så skulle jeg ha kasta den rett foran han når han kjørte. Herregud så styggt, hva skal han med en vinge når bilen ikke har mer enn maks 200hk?

 

Var den blå vipern med hvite fartstriper din Dolk? Gjort noe med motoren da? eller er den orginal? Fet var den ihvertfall..synd jeg ikke fikk sett den i aksjon på banen..så deg så vidt på rolvsøy litt senere på dagen da.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ascona a: Vi har noe film fra taket til ha|||on. Lå bak deg noen runder etter mørkets frembrudd, og da var det ganske heftig lysshow fra bilen din. Heftig kjøring og må jeg si... :thumb Skal prøve å få satt sammen en film, men det kan ta litt tid.. Har nesten bare in/onboard filming og. Vi får se om det blir noe greie på.

 

gleder meg til å se filmen

heftig å se dere drifte etter hverandre:thumb

Nissan 200sx s14,5 drift spec

opel ascona a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår