Snowx Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Kjedlig å høre at du har problemer med den. Det der er nok motor ras! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Det du nevner nå er typisk tegn desverre på motor ras. Tror du må få tatt en komp test på motoren før du gjør noe mere. Det vill gi deg et svar på om det er motoren eller noe annet. Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k4nin2k Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 du som har hatt bilen inn på strandveien? =) Siter '93 Mazda RX-7 FD LHD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fc3s Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 hei. Jeg tror du har kjøpt gamlebilen min. st registret? jeg har hele storyen på motor og karoseri. pm meg hvis du er interesert i info. Siter suzuki swift 06 4x4 sports edition x Rx7 Turbo 2 x mazda 1300 76mod x mitsu lancerius x rx7 na Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bippib Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hei. Jeg tror du har kjøpt gamlebilen min. st registret? jeg har hele storyen på motor og karoseri. pm meg hvis du er interesert i info. ja den er st regga, har funnet ut hva det er.. mista mye mye mye komp, men diverse info om mods på den hadde vært fint, gikk iallefall som ville hælvete når jeg fikk den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg