VolvoMan Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 blir bra dette Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Takk takk ;) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Da har broren min vært med i verkstedet og herja :) han har også fått tatt noen bilder :) Motoren tatt ut og forstilling tatt ned: sånn som bilen står nå: litt rust i bagasjerommet blir pusset ned og etterbehandlet med Wurth rustomvandler: innskjerm pusset ned av broren min: starta litt innvendig også: her er det sveiset inn en ny bit i rutekarmen: deler av bakstillinga, skal tas ned og pusses opp: Hansken datt oppi olja: Mitt kunstverk :) s60r kalippere med xc 90 skiver montert på coilovers bein: coilovers ben: chevy 350`n som den står nå: luftfilter boksen: toppdekslene som skal på: radiatoren: Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Kommer seg Olè :D Blir bra nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Kommer seg alltid men ting tar tid :) bilen blir bra når den blir ferdig :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 HVIS den blir ferdig! :) Du skal jo ha alt så jævlig nøye og fint, og så finner du ny bil når du nesten er ferdig. Hehe... Det blir nok meget bra om du klarer å få det sammen igjen. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 syns det var en flott farge på 242en :) stå på! du gjør en kjempe bra jobb :D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 HVIS den blir ferdig! :) Du skal jo ha alt så jævlig nøye og fint, og så finner du ny bil når du nesten er ferdig. Hehe... Det blir nok meget bra om du klarer å få det sammen igjen. :) Den blir ferdig ;) har ingen planer om og bredde denne :D Jeg vil ha ting fint og derfor er jeg nøye. bedre bruke tid og få ting som man vil ha det :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 syns det var en flott farge på 242en :)stå på! du gjør en kjempe bra jobb :D 242`n blir nok lakkert i fargen california hvit. takk skal du ha for se om det skjer noe mer utover :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Den blir ferdig ;) har ingen planer om og bredde denne :D Mener å huske en som sa at han til og med slapp å lakkere (eller var det sparkle?) etter bredding, pga måten han brukte.. hmm.. Bende ut med planke :p.. Skal holde kjeft jeg Ole ;).. Funderer på å ringe deg til uka forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 bende ut med planke? må sparkle uansett for er alltid noen synlige plasser man kutter opp :D hvorfor skal du ringe meg? har ingen tjenester og tilby :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 bende ut med planke? må sparkle uansett for er alltid noen synlige plasser man kutter opp :D hvorfor skal du ringe meg? har ingen tjenester og tilby :D Ahh.. Ang planke, my bad.. Jeg som misforstod dine ord bare. Ringe for å sjekke ut verkstedet en dag jeg har tid, og hvis du da tilfeldigvis er i verkstedet, hmm.... Ja. Howdy ho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 er sjelden i verkstedet i ukedagene nå som jeg har jobb igjen :D men for se da vettu :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 for et pågangsmot:p må få ut fingeren jeg og:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nja pågangsmot og pågangsmot. skjer nesten noe hver dag men har blitt litt slappere i det siste :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg