VCE Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Synd at folk ikke greier å holde avtaler, jeg har også "mistet" to avtaler i kveld... :( Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Problemet er vel ikke og holde avtaler, problemer var vel mer att du sa det var 4 justerbare dempere og plutselig er de ikke justerbare lengere og ikke veit jeg\vi tilstand heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 jeg sa tror de er justerbare.. men det er de ikke. og de funker fint er stive. og sist jeg snakka med dere skulle dere ha kun middag til betaling. får fint 1500-2000 for disse demperne. så skjønner ikke? og det er tull når vi hadde en avtale. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hvordan dempere snakker vi om? OT: Onkelen min bodde i Svinndal før.. Han sku forklare hva det het der, til ei ifra USA.. "I live in pork-valley" Hah! Bra at engelsk-kunnskapene er på topp... :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hehe er KYB GAS-A-JUST dempere. svinndal ja:) fint koselig lite sted uten purk. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 jeg sa tror de er justerbare.. men det er de ikke. og de funker fint er stive. og sist jeg snakka med dere skulle dere ha kun middag til betaling. får fint 1500-2000 for disse demperne. så skjønner ikke? og det er tull når vi hadde en avtale. Sjekket litt på nettet nå, ser ut som de KYB demperene er dempere bak beregnet på å tåle mye last. Så antagelig er det ikke tilsvarende foran. Sa jeg kunne komme og hjelpe mot bensinpenger og en kebab, med forbehold om at det ble med noen andre. Men du hadde vel ikke penger til det engang, og tilbydde da noen deler som muligens er verdiløse. Er ikke så seriøst å spamme på msn heller. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 prøvde og få kontakt så sa hallo hver gang jeg trodde du var på msn. har råd til kebab og kanskje bensin ja. men hadde en deal angående de demperne. får fint over 1000 kr for alle demperne liksom. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 og de delene er ikke verdiløse. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 har andre deler og vis du sier hva du kan trenge.. men å avblåse dealen dagen før er litt teit syntes jeg.. kunne sagt fra med engang. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Demperene bak koster rundt 400kr nye, og de foran har du vel ikke peil hva er for noe. Gir egentlig blanke i de, for var ikke interresert i dem selv. Men det måtte litt til for å få med noen flere som kunne hjelpe, litt kjedelig med den turen alene. Msn min står stortsett på 24t i døgnet, så å komme hjem og det står hallo hundreogørten ganger der + litt noen sånne som så du var på bilforumet osv. Har pc i bilen med 3g som jeg surfer litt på iblant mens jeg kjører, så det betyr ikke at jeg ser på msn min selv om jeg har vært her. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 okei men sånn kan ikke jeg vite da:S greit nok jeg var litt på jakt etter svar. og når LaSSiss blir med så kan du ikke skylde på det. har som sagt andre deler og. har masse her men kunne sagt ifra litt før. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Som sagt hvis Lassiss blir med, så hadde jeg også blitt med. Det var han som var int. i de dempera. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 usa koster de demperne ca 1000 kr norske og da kan du tenke deg rundt 3000 nye i norge . Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 har du ikke snakket med Lasse du eller? han blir jo med:S men du som må kjøre siden han ikke har bil sier han. kom på msn heller a så slipper vi fucke opp den posten her. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Sorry, men nå er det film. Gidder ikke å bruke Lørdagskvelden med krangling her;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg