golk killer Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hei, har en A3 1,9 TDIs 110hk, lurte på om det er noen som har dump på en sånn motor? hører man det skikkelig?? er det samme måte å montere som på en bensin motor? mvh kidn Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 http://www.kw-systems.de/kw-systems-parts/blowoff.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har satt på kon filter fra Ts på min a4 2.0TDI.. Hører fin suge lyd også en liten poff etterpå ;) Hvis du ikke skal ha noe voldsomt som den lyden som er på innlegget over der.. ;) Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Kan ikke kalles et poff en gang... et ynkelig nys. Og verdens mes plagsommme suge lyd uansett turtall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Er det samme måte å montere som på en bensin motor? mvh kidn Nei. På en bensinbil så er det turbotrykket som returnerer til innsuget med en resirkventil, eller eventuelt slippes ut i friluft med en dumpventil.. På en dieselbil så er det ikke noe gass-spjeld som stenger, og derav er det ikke noe behov for hverken dump eller resirk :) Men det finnes vel alltids systemer som gir deg lyd, om det er absolutt det du vil ha. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NudleR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kan ikke kalles et poff en gang... et ynkelig nys. Og verdens mes plagsommme suge lyd uansett turtall... Sant sant (nysær), men det er bra at alle er forskjellige.. Jeg likte lyden, men kommer nok til å bli lei... ehhhh ja.. Alltid morro i førsten når folk snur seg og titter.. :hello: Jeg kan ikke høre suge lyden etter 2.5 - 3. jeg altså.. Da bråker jo motoren mer enn annet fra motor rommet.. Kanskje jeg hører dårlig.. Siter 2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;) x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Sant sant (nysær), men det er bra at alle er forskjellige.. Jeg likte lyden, men kommer nok til å bli lei... ehhhh ja.. Alltid morro i førsten når folk snur seg og titter.. :hello: Jeg kan ikke høre suge lyden etter 2.5 - 3. jeg altså.. Da bråker jo motoren mer enn annet fra motor rommet.. Kanskje jeg hører dårlig.. Prøvde åpent filter på min gammle 150hk TDI golf... (Chippet til 190hk) Gikk en dag, så ble det orginale satt på. Gikk ikke å kjøre normalt på ca 1800-2200 rpm uten den forbaskede suge lyden. Den gikk litt dårligere oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddove Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6874 Siter Audi 80RS 2,8 V6 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg