Ezo Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Som topic sier, hvilken bil har overrasket deg mest? Sikkert mange som skulle prøve/låne en bil, og trodd i utgangspunktet at bilen var en liten driter... Men når du faktisk setter deg bak rattet, gikk den som bare f*, ellers var den bare utrolig hysterisk morsom å kjøre... For meg, så må Clio 1.4 være den... I helvette! Har aldri hatt det så gøy i en bil. Klart det finnes mange biler som kjører fortere, men ingen biler for meg som har vært like moro i lav fart. Nøkkelord er kutting av svinger, og rask aks! Eller som i C0bra's tilfelle, hvilken bil har skuffet deg mest? Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Det må være Citroen Berlingo firmabilen vår... 2.0 HDI på 110hk, den går faktisk ganske greit:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Skoda felicia pickup! Trodde dette var noe helt jævlige greier som jeg på 1.92m hvertfall ikke skulle få plass i uten å krølle meg sammen. Samtidig være noe dritt som slang på veien. Ble overraska når jeg kom inni bilen, satt faktisk ganske bra og bilen var faktisk veldig grei å kjøre! Faktisk en bil jeg kunne tenkt meg, hvis jeg skulle hatt en liten pickup:) Mercedes SL300(rundt begynnelsen på 90 tallet?), forventa at dette skulle være en BRA bil med god comfort og litt mer pulver enn normalen(ingen rakett, men litt..). STOR skuffelse med en gang jeg satt meg inn, ikke var den noe videre komfertabel, og ikke gikk den noe serlig heller.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Golf 3 serie, snakk om å sitte høyt! Skulle jo tro man satt på en sånnen barnepute, kunne jo se over andre biler i trafikken :P Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Golf 3 serie, snakk om å sitte høyt! Skulle jo tro man satt på en sånnen barnepute, kunne jo se over andre biler i trafikken :P Det kan man justere da:P Men bilen som overraska meg mest, er en 97modell Polo, morra til dama's. Den spinner så lett, å sitter jo helt greit i svinga, men bare på tørt føre vel å merke, på vått så sklirn bare rett ut.. Dårlige dekk:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 :hide opel tigra den var faktisk ganske morsom og den hadde rå tøff lyd Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 VW Caddy 1.9D med 225 dekk på 17" felger. Har aldri hatt det så gøy på svingete vei før! Skuffelse: 2000 modell Mercedes 220 cdi, spinner greit rundinger men er utrolig dårlig og kjøre til og være stjernelada! Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 mazda mx5 NA - liten undermotorisert sportsbil, henger som F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Den bilen jeg har lånt som har overrasket meg mest må være Subaru Justy. Ser ikke noe særlig ut, men er utrolig morsom (og god) på vinterføre! Ellers så tror jeg alle som lånte min smart fortwo ble rimelig overrasket ;) Edit: skrivefeil Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Golf 3 VR6! Makan til oppskrytt bil/motor. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 overaskelse i positiv retning fikk jeg da jeg hadde kræsja forrige bilen, og fikk utlever en toyota yaris vvti (?) 1.4 liter.. Hadde regna med at detta kom til å gå rimelig tørt, men hu hei hvor den velse kjerra gikk. De 2 ukene jeg hadde den, storkoste jeg meg mer enn med min blodsenka og cleana golf 3 1.8 liter. Negativ retning er det jo definitivt noen av. Men 94 civic hb, med vti motor imponerte meg ikke i det hele tatt. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Honda civic type-r 04 mod. svigers har en slik, trodde det skulle være en kjip fwd, men etter å ha kjørt den ett par ganger så var den ganske morrsom på små svingete veier(ganske kjip aks osv, men den lå meget godt i svingene osv) :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 2003 VW Polo 1,4 TDI Gikk knall bra og billig, trodde det skulle være noe dritt men det var det ikke nei! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Skoda felicia pickup! Trodde dette var noe helt jævlige greier som jeg på 1.92m hvertfall ikke skulle få plass i uten å krølle meg sammen. Samtidig være noe dritt som slang på veien. Ble overraska når jeg kom inni bilen, satt faktisk ganske bra og bilen var faktisk veldig grei å kjøre! Faktisk en bil jeg kunne tenkt meg, hvis jeg skulle hatt en liten pickup:) . må si meg enig der. lånte en skoda pickup.. artid bil:) lå sånn tålig greit på veien å 1.9 diesel uten turbo vakke vondt å be opp ifart;) En annen bil som jeg har fått opp øynen for en 06" Citroen C4 1.6 turbodiesel. 110 hk. går som ett skudd. ikke no problem å gire rett fra 2. gir til 5.gir. så turbon lada så gikk det like godt. godt å kjøre å morsom i svinger. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 95 VW polo 1.3. Går bra til å være en 1.3 liter og flyr rundt svingene. Mistenker at det kanskje var oppgraderte fjærer på den vi hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg