Gå til innhold

Hvilken bil har overrasket deg?

Ranger emnet


Ezo

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hvilken bil har overrasket deg mest?

Sikkert mange som skulle prøve/låne en bil, og trodd i utgangspunktet at bilen var en liten driter... Men når du faktisk setter deg bak rattet, gikk den som bare f*, ellers var den bare utrolig hysterisk morsom å kjøre...

 

For meg, så må Clio 1.4 være den... I helvette! Har aldri hatt det så gøy i en bil. Klart det finnes mange biler som kjører fortere, men ingen biler for meg som har vært like moro i lav fart. Nøkkelord er kutting av svinger, og rask aks!

 

Eller som i C0bra's tilfelle, hvilken bil har skuffet deg mest?

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skoda felicia pickup! Trodde dette var noe helt jævlige greier som jeg på 1.92m hvertfall ikke skulle få plass i uten å krølle meg sammen. Samtidig være noe dritt som slang på veien.

 

Ble overraska når jeg kom inni bilen, satt faktisk ganske bra og bilen var faktisk veldig grei å kjøre! Faktisk en bil jeg kunne tenkt meg, hvis jeg skulle hatt en liten pickup:)

 

Mercedes SL300(rundt begynnelsen på 90 tallet?), forventa at dette skulle være en BRA bil med god comfort og litt mer pulver enn normalen(ingen rakett, men litt..). STOR skuffelse med en gang jeg satt meg inn, ikke var den noe videre komfertabel, og ikke gikk den noe serlig heller..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 3 serie, snakk om å sitte høyt! Skulle jo tro man satt på en sånnen barnepute, kunne jo se over andre biler i trafikken :P

 

Det kan man justere da:P

 

Men bilen som overraska meg mest, er en 97modell Polo, morra til dama's.

Den spinner så lett, å sitter jo helt greit i svinga, men bare på tørt føre vel å merke, på vått så sklirn bare rett ut.. Dårlige dekk:P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overaskelse i positiv retning fikk jeg da jeg hadde kræsja forrige bilen, og fikk utlever en toyota yaris vvti (?) 1.4 liter..

Hadde regna med at detta kom til å gå rimelig tørt, men hu hei hvor den velse kjerra gikk. De 2 ukene jeg hadde den, storkoste jeg meg mer enn med min blodsenka og cleana golf 3 1.8 liter.

 

Negativ retning er det jo definitivt noen av. Men 94 civic hb, med vti motor imponerte meg ikke i det hele tatt.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda civic type-r 04 mod. svigers har en slik, trodde det skulle være en kjip fwd, men etter å ha kjørt den ett par ganger så var den ganske morrsom på små svingete veier(ganske kjip aks osv, men den lå meget godt i svingene osv) :)

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda felicia pickup! Trodde dette var noe helt jævlige greier som jeg på 1.92m hvertfall ikke skulle få plass i uten å krølle meg sammen. Samtidig være noe dritt som slang på veien.

 

Ble overraska når jeg kom inni bilen, satt faktisk ganske bra og bilen var faktisk veldig grei å kjøre! Faktisk en bil jeg kunne tenkt meg, hvis jeg skulle hatt en liten pickup:)

.

 

må si meg enig der. lånte en skoda pickup.. artid bil:) lå sånn tålig greit på veien å 1.9 diesel uten turbo vakke vondt å be opp ifart;)

 

 

En annen bil som jeg har fått opp øynen for en 06" Citroen C4 1.6 turbodiesel. 110 hk.

går som ett skudd. ikke no problem å gire rett fra 2. gir til 5.gir. så turbon lada så gikk det like godt. godt å kjøre å morsom i svinger.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår