Gå til innhold

B230AT eller B23AT

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nei det haster ikke, vil ha forgasser turbo, da jeg har forgasser i min 740 som går på propan drift. Skal jeg ha innsprut motor så koster motor settet jeg da trenger for og få kjørt på propan ca 16000 kr. Derfor forgasser. Mye tror du at du skal ha for denne motoren da ? Er det R-sport turbo sats ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det haster ikke, vil ha forgasser turbo, da jeg har forgasser i min 740 som går på propan drift. Skal jeg ha innsprut motor så koster motor settet jeg da trenger for og få kjørt på propan ca 16000 kr. Derfor forgasser. Mye tror du at du skal ha for denne motoren da ? Er det R-sport turbo sats ?

 

Er det sette som du kjøper uten om frå volvo. Er vell R-sport det heter ja.

Er ikkje sikker på pris endå. Men du kan nå komma med bud. Kan ta noken bilder til deg og!

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sette som du kjøper uten om frå volvo. Er vell R-sport det heter ja.

Er ikkje sikker på pris endå. Men du kan nå komma med bud. Kan ta noken bilder til deg og!

 

Ja ta noen bilder, og send meg, så prates vi om det. Det orginale turbo settet du fikk kjøpt orginalt på Volvo kalles R-Sport. Vet du ca km stand på dette ?

Hvor i landet bor du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 155hk i den, uten intercooler og 182 med(tru det var slik).

Motoren er gått ca 120000km uten truboen. Og ca 100000km med turboen. Bilder kommen i måren. Må lada batteria til kamra.

Og eg bur i Røldal/Odda er i hordaland.

 

Og hardanger transport kjøre til oslo/nittedal. Dei tar ca 600-700kr i frakt for ein motor. Eg sendte ein motor og ein girkasse frå tønsberg meg masse esker utenom. Då betalte eg 800kr levert på døra.

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 155hk i den, uten intercooler og 182 med(tru det var slik).

Motoren er gått ca 120000km uten truboen. Og ca 100000km med turboen. Bilder kommen i måren. Må lada batteria til kamra.

Og eg bur i Røldal/Odda er i hordaland.

 

Og hardanger transport kjøre til oslo/nittedal. Dei tar ca 600-700kr i frakt for ein motor. Eg sendte ein motor og ein girkasse frå tønsberg meg masse esker utenom. Då betalte eg 800kr levert på døra.

tror ikke den er 182hk med ic..

 

jeg trodde b230at hadde 140hk org?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår