ibanez Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hehe, tenkte jeg måtte få ut denne. Historien: Var på bobil-ferie i Sverige, og var innom Sundsvall. Før vi dro, måtte vi inn og fylle tanken. Når jeg svinger inn på bensinstasjonen, står det en rosa, malt 240, med svarte ruter, senk, noen stygge felger og flere baum enn jeg kan telle på alle fingrer og tær i speilet. Fyren som tanker er 20-25 ca, og ser stygt på meg når jeg gliser. Merk: Du så renne-merker etter malinga på den. Vel, jeg står og fyller, og venter på at tanken skal fylles opp, når han er på vei inn i bilen. Når han starter hører jeg et "broomm" typisk fri-eksos lyd. Humra for meg selv og tenkte: Ja, han er sikkert dritkul med sine 100 hester han der.. Han ruller sakte ut av stasjonen, og da hører jeg at det hyler i dekk, og snur meg heftig fort. 1 gir, psssjt, 2 gir, pssssjt, og i 3 giret fortsetter han bortover 60 sonen før han slipper gassen og dekkhvininga gir seg. Gliset ble litt større da kan du si, sikkert moro i lyskryss det der :) Tenkte å ta bilde for å vise dere en stk stygg 240, men jeg rakk det aldri. Hadde enda mer lyst til å ta bilde etter at han spøla ut fra stasjonen Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe, drittøft! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hake slepp nesten?:) Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Ikke bare nesten. Haka lå og sniffa nede på sandalene et par sekunder Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 hehe ja det trur eg oxo hadde gjort da ja hehe Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ja helt villt, ringte du ikke vg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ja helt villt, ringte du ikke vg? Nei, jeg ringte Aftonbladet. VG liker ikke volvo Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 ja helt villt, ringte du ikke vg? mørt. on topic: heheh. det er sleeper det;) Han har sikkert bygd den opp fra grunnen, gjort den drit strøken med 350hks motor. åsså skulle gutta feire med fylla så tok det litt av kanskje..heh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 det er jo sånne biler som er morro og ha... enten en pokker så stygg, bulkete å rusta gammel bil som alle tror har strikkmotor, men som faktisk har mulighet til å spole ifra en del :D eller helt dønn orginal, med 1.3 l merke på bakluka og L. men som egentlig har noe helvette mer til krefter.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Skulle snakka med han, og spurt hvorfor han hadde malt den ellers greie bilen sin. Et par andre felger, skikkelig lakk, litt lysere soting med mindre bobler og klipping av baum så hadde den vært fin den. Og ja mandel, kan se for meg at det er sinnsykt moro! :D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Er ikke akkurat DET som er "sleeper" for meg da men.. Klin orginal bil, det er sleeper.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Blir en annerledes sleeper, når bilen ser ut som om noen faktisk har prøvd å få den til å se ut som om den har 300 hester, mens du er sikker på at den egentlig har b19a.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hehe, jeg er jo vant til å se slike rånoførtier som ser ut som de har masse power men kun har borra høl i potta, så jeg ser på det som sleeper :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hehe, alltid moro å se gamle Volvoer som ser ut at det er treige med som egentlig er noe beist under panseret. Det er like moro å se gamle ektepar i enten strøkne gamle Volvoer eller så er det så rustet som juling. En kompis av meg, Volvoturbo240 på forumet her skal vel la 240 DL stå på bak og la emblemet med 242 DL 1,9 som står på begge sidene la stå og med brun farge. Skikkelig til sleeper det også:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 Hehe, alltid moro å se gamle Volvoer som ser ut at det er treige med som egentlig er noe beist under panseret. Det er like moro å se gamle ektepar i enten strøkne gamle Volvoer eller så er det så rustet som juling. En kompis av meg, Volvoturbo240 på forumet her skal vel la 240 DL stå på bak og la emblemet med 242 DL 1,9 som står på begge sidene la stå og med brun farge. Skikkelig til sleeper det også:p Hvis han har mulighet skulle han hatt 2.3 på siden (hvis han har b230ft f.eks), så det stemmer med motoren.. Fortsatt tror ingen at den går bra :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg