Gå til innhold

Corolla Levin GT Apex på norske veier!

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

den var å se i aksjon i området rundt maccern på lørenskog i kveld. fikk en sittepå tur da vettu, sjelden gått så sidelengs, så lenge før, i og etter sving noen gang med en corolla jeg har sett..

 

 

ble noen svarte streker på merkelige steder også...

 

moro bil, litt mye støy(høreklokker er must), men ellers moro..

 

håper du misbruker den enda mer på bane FSR :) da skal jeg sittepå :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Ingen fare, dette er bare begynnelsen! :D

GROOOOOMMMT !!

 

Men er den bilen laga som en driftebil ??

Hva er specene på den egentlig ??

stor motor og sånn ??

 

 

Synes du kunne holde et drifte kurs på bane engang jeg FSR!

Sladding/drifting er morro og det hadde vært morro å lært noen teknikker av en som virkelig KAN det !!

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene om driftingklurs eksisterer, men det største problemet med å lære bort noe slikt er at det ikke er noen konkret teknikk, men en blanding av masse. Egentlig er det kun trening som hjelper. Men jeg prøver å få til en ordning der vi kan leie en gokartbane på noen faste dager. Evt. at det holdes et kurs de første gangene, slik at alle får en innføring. Alt er mulig bare interessen er stor nok. Klarer vi å bli en stor nok gjeng så er det ikke noe problem tror jeg. De fleste racingklasser har jo kun 10-15 deltakere, så dersom vi blir flere enn det så ligger vi godt an...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår