Jørn Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Bilen er en 1991 modell 318i Noen som vet om det er mye jobb å ettermontere et hengerfeste på denne bilen ? Mange selger hengerfester som er tilpasset de ulike bilene - f.eks BilXtra som selger Bosal hengerfester .. - Er slike sett bare å skru på ferdige fester under bilen ? - Ligger det ledningsnett klart under bilen for tilkobling ? Håper noen har gjort dette før og som kan gi meg noen tips ! Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 På faderns E39 var det en god kveldsjobb.. var visst litt makk med passform å sånn med hans.. tror ikke det skal være så utrolig vrient.. men vil du virkelig ha hengerfeste?:\ Greit om du bruker bilen til praktiske ting.. men ser jo ikke særlig pent ut.. Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det er et skrikende behov for å benytte den til litt praktiske ting, så jeg må nok bare finne meg i det. Men hadde tenkt å montere et med avtagbar krok da... Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 er en god kvelds jobb ja. nei ledn.nett ligger ikke ferdig, dette følger vanligvis med i ettermonterings sett for tilhenger feste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg