Bamsemoms Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det er bilen til Tony som bor i Lier/Drammen. Denne har han bygd opp igjen etter at den ble litt mos. Den var tidligere svart. Første GT-R R34 med skilter i Norge på motorhistorisk grunnlag. Har hørt at motoren har rast nå, håper han fikser det :( Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Denne så jeg i sandvika forleden dag, kom innom på Statoil i sandvika for å plukke opp Larsi, de skulle visst ut å kjøre litt.. pen bil! PS: Ene baklyset fungerte ikke:shake Halla Kimern :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Merkelig det da, for Tonny visste ikke noe om denne linken før i dag...Og han eller Morten vet ikke hvem du er...:chairshot Haha, det tror jeg er dagens:respect Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det er bilen til Tony som bor i Lier/Drammen.Denne har han bygd opp igjen etter at den ble litt mos. Den var tidligere svart. Første GT-R R34 med skilter i Norge på motorhistorisk grunnlag. Har hørt at motoren har rast nå, håper han fikser det :( det ordner seg sikkert. var et stempel som tok kvelden.. ikke mer skade etter det jeg har hørt. ikke snakket med han selv.. men det dukker vel opp div andre ting som har tatt kvelden også. så vi får vente å se. kanskje det blir ny inmat på denne go bilen også. btw. du kan forandre på utseende på en motorhistorisk bil hvis den kommer i kollisjon eller skader på bilen. men dette må godkjennes av statens vegvesen.. men stort sett det meste ordner seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hadde nå syntes det hadde vært kult når folk prata om bilen min jeg da.er jo bilde av den i det nye bilsport også.så hvis han ikke liker det har han et problem får nå har hele sverige sett den og de som var på rudskogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg