EspenS Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 se her ja, bra bra ;D som jeg sa her om dagen, lysten på 4x4 jeg også :) også *kremt* ta en titt : Autodynamic.com Autodynamic.com Autodynamic.com Hehe, jaja, det blir digg til vintern! Jeg har allerede planer om hva jeg skal gjøre med den, og har funnet noe annet enn dine forslag:p hehe :D Så du har kjøpt Andreas sin bil ja.. strøken kjerre det der.. gratulerer:) Det har jeg vettu! Ja, den er helt strøken. Konge god å kjøre :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, velkommen etter i Golf4 klubben;) Kongegode og kjøre, gled deg til langtur!;) En liten spoiler bak gjør seg godt, ble levert som ekstrautstyr på noen. Kan ta ett bilde en dag og vise deg;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Takker! Ja, har kjørt et par timer i dag:p hehe! Spoiler er allerede på lista, for å si det sånn! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 å du har planlagt a? :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Bare de siste 3 ukene! hehehe Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 se her ja espen! knall at du også har skaffet deg en golf ett hakk opp :P da er vi to gitt! nå har jeg stv da men allikevel :P gratttiiiss :D bra valg av bil! =D Kjempepen, og legg ut bilder plx plox!;P noen som kommmer på hadelandstreffet her forresten? =) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Grattis med bil ja Espen! Hehe...den som holder sist, varer lengst...øhh..:P Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 se her ja espen! knall at du også har skaffet deg en golf ett hakk opp :P da er vi to gitt!nå har jeg stv da men allikevel :P gratttiiiss :D bra valg av bil! =D Kjempepen, og legg ut bilder plx plox!;P noen som kommmer på hadelandstreffet her forresten? =) Hehe, ikke sant :D Takker og bukker :) Veldig fornøyd. Kjørt 60mil siden i går så:P Jeg skal lage nye tråd her, og jeg har allerede gjort det på Vacn forumet :) Jeg skal til hadeland så klart! Kan jo ikke gå glipp av det ;) 26 April er allerede satt av på kalenderen! Grattis med bil ja Espen! Hehe...den holder sist, varer lengst...øhh..:P Takk Ole :) Ja, du har kanskje rett i det? Eller? Noen planer for deg eller? :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg