Burny Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hoho, da vet jeg ca hvor det er! stakkars oleee:D HEhehe, ja. Han prøver sikkert og gjemme seg igjen:iconsm Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ja, da har jeg skifta releet, men det hjalp jo ikke særlig mye! Det gamle var forresten helt brent opp:P Noen som har noen tips? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 alt av sikkringer er gått over også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 HEhehe, ja. Han prøver sikkert og gjemme seg igjen:iconsm Hehe, har dere vært på mer kjøring altså? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 alt av sikkringer er gått over også? Japp, alle er inntakte.. Off, jeg orker ikke å bruke flertalls tusen kr for å få noen til å feilsøke, og så fikse det! Bør være mulig å finne det ut selv! Oleee: Nei, vi har ikke det:p vi tok bare noen forhåndsregler;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 I need help!! jo, det har seg sånn at nå funker plutselig ikke sentrallåsen min heller, ja alt skal skje på samma tid.. Men hvertfall, når jeg skal låse, så hører jeg det klikker, men det virker som den ikke den ikke tar tak. Noen som har vært borti no lignende? det er hvertfall maks irriterende.. Samtidig som den ikke funker, så vil jo heller ikke soltaket gå opp eller igjen, det virker som det går på den, er elektrisk! Det klikker bare der å, men ingenting skjer...! Vær så snill, jeg trenger all hjelp jeg kan få :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Samtidig som den ikke funker, så vil jo heller ikke soltaket gå opp eller igjen, det virker som det går på den, er elektrisk! Det klikker bare der å, men ingenting skjer...! Det problemet har jeg med min GTI også, så jeg hiver meg på ønske om tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 har du sjekka vakum pumpå t sentrallåsen? kanskje den e gåen? koste vel en 800spenn på møller eller no;) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Hvordan vet man at den er gåen? hilsen espn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 på gti`n jeg hadde, kortslutta vakumboksen i bagasjen, finn den, å åpne den å se! 800 spenn for en ny? jeg måtte ut med 2500 på Møller Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kjøp bmw! haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kjøp bmw! haha haha, ja, for den har jo lås ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Siden det ikke er mulig å løse døra fra utsiden med nøkkel på den siden (det funker å låse på passasjersiden fra utsiden), så burde det vel være noe feil i døra et sted, og ikke i bagasjerommet hvor vakumpumpa står? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 ja, det er der min teori ligger å :P Men merkelig ingen andre har hatt et sånt problem før da!? Nesten så jeg må ned til møller for å høre! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Skru av rattdekslene å se om det det er svidd eller lukter svidd ved bryteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg