EspenS Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Da var bilen solgt! Hei! Legger ut en tråd om bilen min! Bilen er en 1993 modell Golf Gti som ble kjøpt for 2 uker sia. Alt er gjort av forrige eier, en gammel mekaniker, da jeg ikke har penger til å gjøre mye nå, men små ting skal fikses å kjøpes:) Gjort av forrige eier: Inter Alloy coilovers Rial Imola 205 - 40 - 17 + nye dekk Klare frontlykter m/angel eyes + tåkelys og blinklys Røde og hvite lykter bak Simons effektannlegg - dobble potter. Høytalere i hattehylla + kabler til basser og forsterker M3 speil (som ikke ser ut) Framtidige gjøremål når penga kommer: Skifte speil Skifte bakluke (litt rust) Midtarmlene Ny spiller Basser + forsterker Her på Lørdagen, etter en ukes ferie på vest og sørlandet, så røyk vannpumpa eller lagrene i dynamoen, litt usikkert, så bilen står i garasjen foreløpig! Noen bilder her: Tatt av Moore på forumet Tatt av forrige eier Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Ser da fin ut denne cheers Det er vel (bare) 8 ventiler? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 fin bil... Er den like fin i lakken som det ser ut som på bildene ?? Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Du har coilovers, men har ikke skrudd ned? Syns den var litt høy :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 pen bil da :D Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 gratulerer med en fin bil! :) er lakken så ekstremt pen som den ser ut til på de bildene du/dere har tatt?? eller er det kameraet som får frem denne glansheten? uansett - Knallfin bil! lylkke til videre med prosjektet ditt =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Det er nok bare 8v ja... Nei, lakken er ikke sååå fin som bildene tilsier:spin Litt steinsprut å slikt, ellers ganske fin! Den er lav nok, i og med at jeg har en ganske humpete grusbakke den skal opp :P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 pen bil du har fått deg:) gratulerer tør jeg å spørre hvor mye du ga for den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 pen bil du har fått deg:) gratulerer tør jeg å spørre hvor mye du ga for den? Det må nesten du svare på, om du er tøff nok altså:P Jeg ga 42 000,- Så syns ikke det var så veldig gærli!:) Takk til alle:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Veldig pen bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Det må nesten du svare på, om du er tøff nok altså:P Jeg ga 42 000,- Så syns ikke det var så veldig gærli!:) Takk til alle:) hehe :) nei det kan ikke ha vært en dårlig pris :) bra kjøp Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 det med humpete grusbakke er ikke unnskyldning nok, tror nok det er få som har verre vei enn meg hjem :p Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Grattis med pen bil.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 det med humpete grusbakke er ikke unnskyldning nok, tror nok det er få som har verre vei enn meg hjem :p lenge leve statens prioriteringer ang. veier :) -- virker som du fikk den rimlig da, for en så pen bil! steinsprut må du regne med når bilen er litt eldre :| lakken på golf 3 er jo så hard forhold til nyere modeller Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hehe, vi trenger nok ikke å diskutere hvem som har værst vei, men jeg velger av hensyn til det som er under, å la være å senken mer, da jeg slår neddi alle humpene:P har null kontroll når svingen plutselig kommer! Men, noen som veit hvor jeg kan få kjøpt en vannpumpe? vil ikke bytte på verksted, er dyrt:P Har en lyd i motorn, akkurat som det ligger en walkie talkie der som ikke finner signal... kan være lagrene i dynamon å! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg