killGore Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bilen det gjeder er en Mazda 626 (GD) 89.mod. Står en 2.0i 8v. motor i bilen og holder på å bytte til 2.0i 16v. Trenger jeg å bytte over ledningsnettet eller er det nok å bytte hjernen? Dette er en liten hastesak siden jeg er ute å skrur nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Har gjort d samme med en av mine 626'er.. da måtte jeg iallefall bytte hele ledningsnettet.. rubbel å bit.. men, var fra 2.0 forgasser til 2.0i 16v.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 selvfølgelig ville man måtte bytte til et ledningsnett som støttet innsprøytning på det kenni gjore.. men siden du har innsprøytning fra før av er det vel bare å sjekke.. at dysene har samme impedans og samme antall og om den ekstra kammen har noen form for sensor tilkoblet seg.. ellers skulle man jo tro det bare er toppen som er forsjellen.. å da er det bare å se over at det samme antal sensorer å sånt er der og på samme plass.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg