VCE Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 Hvordan det er med Merce-motorene vet jeg ikke, men Banks har levert et turbokit til Chevy 6.2D, disse kitene leverer 1.2 bar fra fabrikk til en motor med ca 22:1 i kompreskon! Det må sies at flere av disse må overhales på 120 - 150 000 km... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 vet om flere som har ettermontert turbo på sugediesler uten å minske kompresjonen, kjører da på 0,6-0,8 bar ladetrykk. dette var i tillegg på motorer som var gått 250000km++ (Toyota HiLux). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teck Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 en kompis av meg har enn slik merce limmo ifra -83. den sitter det en 300D motor i. som er ettermontert turbo på. går på 0.4 i trykk. den hadde gått 600.000km før den ble ettermontert turbo på. nå har den gått med turbo i ca 100.000km. så att dette ikke er mulig har jeg desverre ikke noe trua på. kjørte den limmo'n senest i natt. og den går så fint som bare det. ikke noe som viser til slitasje på motor. heller værre med drivverket. men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.