Gå til innhold

F&F Tokyo Drift: The Game!

Ranger emnet


A.H

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så på de D1 GP filmene på gamespot. Så kult ut på første filmen, andre filmen hadde jo ingenting med spillet å gjøre. Så kom 3. filmen. Så kult ut, ikke super-lett, men så kom skuffelsen.... Du må ikke være medlem for å se på filmene, bare for å laste ned. Dra å se på film nr. 3. (Gameplay movie 3)

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på de D1 GP filmene på gamespot. Så kult ut på første filmen, andre filmen hadde jo ingenting med spillet å gjøre. Så kom 3. filmen. Så kult ut, ikke super-lett, men så kom skuffelsen.... Du må ikke være medlem for å se på filmene, bare for å laste ned. Dra å se på film nr. 3. (Gameplay movie 3)

åssn skuffelse?

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for de av dere som ikke gidder å se på filmen:

I film nummer 3 er det in-game footage av biler som prøver å drifte en stund, så plutselig kommer det ting som ikke hører hjemme i driftespill; et hopp...

Så senere er det flere hopp og stunt-ting. Minnte meg veldig om Stunts/4d sports driving (det gamle spillet der du har hopp og loops og kan lage egne baner).

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopp i et drifting spill? :puke

 

nei, eneste spillet det virkelig er moro å drifte i er LFS :thumb

 

Hvertfall den LFS jeg prøvde,syns jeg at den var elendig, det er mitt førsteutrykk. grafikken var torturerende, kontrollen fikk jeg ike til,med ratt altså,etter det gadd jeg ikke. Med største grunn av at jeg aldri Betaler for spill. Hvis jeg hadde gjort det, hadde økonomien min sprukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har lastet ned F&F for noen dager siden, og kan ikke si jeg synes noe om det, men så har jeg kun testet i 10 minutter, det holdt for meg... Det ligner litt på NFSU underground, men kommer ikke i nærheten av det...

 

Når det gjelder D1 spillet som er blitt litt diskutert her, så har jeg spilt igjennom det på alle levels, og har ikke gjort annet en å drifte, det er ikke noe hopping med, som jeg har sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall den LFS jeg prøvde,syns jeg at den var elendig, det er mitt førsteutrykk. grafikken var torturerende, kontrollen fikk jeg ike til,med ratt altså,etter det gadd jeg ikke. Med største grunn av at jeg aldri Betaler for spill. Hvis jeg hadde gjort det, hadde økonomien min sprukket.

 

 

Haha. Lfs er elendig? Det er første gang jeg har hørt.

Jeg syns det er det beste spillet jeg noen gang har prøvd. Fysikken er rå.

Grafikken er også bra. Kontroller er ikke noe problem og få til heller.

 

Lfs er nesten det eneste spillet som duger til drifting ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår