Gå til innhold

Dekk til corra'n

Ranger emnet


Corrado16v

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat brukt over 20.000,- på deler til understellet på corradoen. Pink floyd og jeg har skrudd konstant en uke nå! puh... :o

Så som dere sikkert skjønner skranter det etterhvert på budsjettet. Men det mangler en ting og det er dekk. De må være snille mot corrado kontoen så jeg trenger tips! har falken dekk bak og foran, trenger bare nye dekk foran, men hvor er det billigst? kan godt være de samme dekkene tror det er falken 502 i 205/40-17". Skal legge ut bilder på hjemmesia etterhvert av alt vi har skrudd av. Det er noen morsomme bilder:D mye sliiiiiiiitne deler!

 

http://www.home.no/corrado16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

vist ikkje du skal ha TUV- godkjente spacere så kan du kjøpe dei av dekkfohandlaren.

 

Shariff er billig og dei har 205 og. ein kompis kjøpte akkurat nye momo derifra med 205/40-17 -Falken

 

Ok. Da drar jeg dit i morra! har lagt ut noen bilder fra skruinga nå, ligger på hjemmesia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har lekker plass og verktøy for fiksing ja...

 

fint pepperkakehus foresten, eller det var vel kansje garasje..;)

 

skifta omtrent det samme som du for ei veke sida eg og.

 

H&R coils, opphengskuler, styrekuler og alle foringer i hjulopheng foran og bak.. men det såg ut som om mitt kom litt lettare fra kvarandre.

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bak var den skremmende lettskrudd, men foran var det ILLE som du så ja! Ja det var en pepperkake GARASJE takk!!!:op

hehe. bygde den bare litt for stor, for jeg trodde modellbilen var større. hadde ikke fått den enda da jeg bygde garasjen ;)

men sharif, det ligger i oslo? hvor i oslo ligger det? har alldrig vært hos sharif før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh... var hos sharif i dag og fiksa dekk! nåå er bilen faktisk på veien igjen! det er villt! omtrent hele bilen er ny! bortsett fra kosmetiske er den dønn strøken nå! digg :D

Vibra tec festene er stive som F"%&)! de tåler masse hester!:o

du får jo to typer av dem! en road og en racing! racing er enda stivere igjen. men nå drar jeg på ferie kommer tilbake om en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår